Guy Martin 2015-ben egy horrorbukást követően hosszú ideig lábadozott és a komplett 2016-os szezont ki kellett hagynia. Utána mindenki lélegzetvisszafojtva várta, hogy mit hoz 2017. De a brit versenyző számára nem alakultak jól a dolgok. Az Isle of Man TT-n ismét eldobta a gépet. A balesetért egyértelműen a motort hibáztatta, ráadásul az Ulster GP-t is ki kellett hagynia, szintén a Fireblade alkalmatlansága miatt. Új év, új kezdet. Marint szerencsére nem tud megülni a fenekén. Idén biztosan látjuk, legalább két verseny erejéig.
Április 27-én a Cookstown 100, május 5-én pedig a Tandragee 100 keretein belül újra ráfeszül a rajtrácsra. Mindkét esemény felső kategóriás utcai verseny. Na de jön egy kis csavar a történetben. Martin ugyanis nem a Fireblade nyergében fog száguldani, hanem egy saját bütykölésű BSA Rocket 3 lesz a paripája, amivel a Classic kategóriában nevez.
A Cookstown-t és a Tandagree-t a North West 200 követi a versenynaptárban, ezek pedig végül a világ legjelentősebb utcai versenyéhez a Man TT-hez vezetnek. Azt nem tudjuk, hogy Martin mit forgat a fejében a jövőjével kapcsolatban, de meglepődnénk ha végül ott nem indulna.
Lehet, hogy nem a fülig reszelt top motorok kategóriájában, hanem a klasszikus vasak között, de ki hibáztatná ezért? Adrenalin ott is akad bőséggel, de nagyobb a móka faktor és a Honda amúgy is csalódást okozott neki. Teljesen logikus lépés lenne részéről a kategória váltás.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »