Guy Martin 2015-ben egy horrorbukást követően hosszú ideig lábadozott és a komplett 2016-os szezont ki kellett hagynia. Utána mindenki lélegzetvisszafojtva várta, hogy mit hoz 2017. De a brit versenyző számára nem alakultak jól a dolgok. Az Isle of Man TT-n ismét eldobta a gépet. A balesetért egyértelműen a motort hibáztatta, ráadásul az Ulster GP-t is ki kellett hagynia, szintén a Fireblade alkalmatlansága miatt. Új év, új kezdet. Marint szerencsére nem tud megülni a fenekén. Idén biztosan látjuk, legalább két verseny erejéig.
Április 27-én a Cookstown 100, május 5-én pedig a Tandragee 100 keretein belül újra ráfeszül a rajtrácsra. Mindkét esemény felső kategóriás utcai verseny. Na de jön egy kis csavar a történetben. Martin ugyanis nem a Fireblade nyergében fog száguldani, hanem egy saját bütykölésű BSA Rocket 3 lesz a paripája, amivel a Classic kategóriában nevez.
A Cookstown-t és a Tandagree-t a North West 200 követi a versenynaptárban, ezek pedig végül a világ legjelentősebb utcai versenyéhez a Man TT-hez vezetnek. Azt nem tudjuk, hogy Martin mit forgat a fejében a jövőjével kapcsolatban, de meglepődnénk ha végül ott nem indulna.
Lehet, hogy nem a fülig reszelt top motorok kategóriájában, hanem a klasszikus vasak között, de ki hibáztatná ezért? Adrenalin ott is akad bőséggel, de nagyobb a móka faktor és a Honda amúgy is csalódást okozott neki. Teljesen logikus lépés lenne részéről a kategória váltás.

Cimkék:
Az AGV csúcsterméke, a szénszálas műanyagból készült felnyitható bukósisak egészen egyszerűen csak szuperkönnyű.
Elolvasom »Nem sok választotta el az elkövetőket, hogy sikerüljön nekik a motorlopás. Ami megdöbbentő az a pofátlan nyugalom, amivel a lebukást kezelték.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »