| Honda CRF1000D Africa Twin DCT | |
| MOTORTÍPUS |
Folyadékhűtésű négyütemű 8 szelepes soros kéthengeres benzinmotor 270 fokos főtengely elékeléssel, UNICAM szelepvezérléssel
|
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 998 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 92 x 75,1 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10,0:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 70(95)/7’500 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 98/6’000 |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Két olajfürdős többtárcsás tengelykapcsoló elektromosan vezérelve |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális |
| SZEKUNDERHAJTÁS | O gyűrűs lánc |
| VÁZ | Acélcső |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 62,5 / 113 |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
45 mm átmérőjű cartridge rendszerű fordított teleszkópvilla állítható előfeszítéssel, húzó- és nyomófokozati csillapítással, 230 mm rugóút
|
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Pro-Link himbarendszerű egy tömbből készült 655 mm hosszú alumínium lengővilla, gáztöltésű központi rugóstag, 35 fokozatban állítható előfeszítés, állítható húzófokozati csillapítás, 220 mm rugóút
|
| ELSŐ FÉK |
310 mm átmérőjű dupla, hullámos úszóágyazású tárcsafék, radiális négydugattyús féknyereg, ABS
|
| HÁTSÓ FÉK |
256 mm átmérőjű hullámos tárcsafék, egydugattyús úszóágyazású féknyereg, kikapcsolható ABS
|
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | HSTC kipörgésgátló (3 szint + kikapcsolható) |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 90/90-R21 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/70-R18 |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’335/930/1’475 |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’575 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 870 / 850 / opcionálisan 820 |
| HASMAGASSÁG (MM) | 250 |
| MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 242 |
| MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | 427 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 18,8 |
| ÁR (HUF, 2018 FEBRUÁR) | 4’749’000.- |

A gyári gumik laza talajon meglepően jól tolnak – vizes aszfalton viszont botrányosak. Szó szerint ez a motor egyetlen szégyenfoltja – szerencsére könnyű orvosolni

A jobb markolatról tudunk üzemmódot váltani: normál vagy sportos automata, vagy éppen manuális vezérlés

Elöl 21-es, hátul 18-as kerék – és a világ legjobb gumijait szereltetheted a motorra, akárhova is készülsz

Utólagos bukócső nélkül sérülékeny a motor oldala. Sajnos a terepes felhasználók beszámolója szerint egy védőfólia sem árt a festésre, az is érzékeny…
Cimkék:
Olvasónk, István az első idei nemzetközi seregszemle, a Motor Bike Expo kiállításán járt. Hozott nekünk egy csodálatos fotógyűjteményt.
Elolvasom »Hosszú vajúdás után ma hivatalossá vált: a Hungexpo idén lemondta a Budapest Motor Fesztivál megrendezését. Mi vezetett vajon ide?
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »