Tehát így állunk. Igaz, ez már várható volt. És úgy istenigazából nagy meglepetést nem okozhat senkinek. Főleg azoknak nem, akiknek áll a garázsban egy 2015 utáni FS450, és pontosan tudják, hogy a Brembo érintett terméke, a PR16 van rajta.
Mi magunk is foglalkoztunk már a témával, hiszen ez egy olyan gigaméretű esemény, ami megkerülhetetlen. Egyfelől írtunk már részletesen a probléma forrásáról. Aztán ejtettünk szót arról is, hogy a szokásokkal ellentétben maga a Brembo adott ki sajtóközleményt. Igaz, akkor még szó sem volt a Husqvarna érintettségéről. Viszont miután a KTM megerősítette, hogy a Super Duke modelljeiket is érinti a visszahívás már várható volt, hogy a Husqvarna is csatlakozni fog. Hiszen az FS450 ugyanazt a PR16 főfékhengert és M50-es féknyerget használja.
“A gyártási folyamatok során alkalmazott folyamatos minőség-ellenőrzésnek köszönhetően derült fény arra, hogy az első radiális főfékhengerek (15 és 16 milliméter átmérőjű) dugattyúja meghibásodhat. Az érintett termékek 2015 és 2017 között készültek és többféle motorkerékpár modell esetében kerültek felszerelésre.” – áll a Brembo már ismert közleményében. Nagy kérdés, hogy hogyan hat ez az olasz vállalat jövőjére? Erre az óriási visszahívás-sorozatra biztosan emlékezni fognak egy darabig az emberek. Nyilvánvalóan túl fogják élni. Azon viszont nem csodálkoznék, ha most a helyi munkaerőpiac feltöltődne néhány, a fékek tervezésében és ellenőrzésében tapasztalt szakemberrel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »