A hazai sikercsapat jogán a Ducati kezdi meg a milánói sajtótájékoztatók sorát. Ők már ma este, közép-európai idő szerint 21:00-kor ünnepélyes keretek között mutatják be a szaksajtónak és a világ motorrajongóinak öt új modelljüket. Azt már régóta sejtjük, hogy érkezőben van egy 1’100 köbcentis blokkal szerelt Scrambler azoknak, akik kevésnek érzik a világszerte sikeres alapváltozatot. Csodák-csodája a bemutató előtt kevesebb mint egy nappal „kiszivárgott” egy rakat gyári kép az egyik talján újdonságról.
A gyári forrásokra hivatkozó információk szerint a motor szíve a jól bevált 1’087 köbcentiméteres V2-es blokk lesz, amit a jelenleg már piacon levő Scrambler modellekhez hasonló fazonú, de termetesebb testbe szerelnek. A blokk ismerős a márka híveinek: utoljára a Monster 1100 EVO típusban dolgozott. A teljesítménye majd csak a bemutató után lesz hivatalos, de a léghűtéses motoroknak nem kedvező Euro4 normák miatt 100 lóerő alá várják.
Szintén a gyárból kiszivárgott hírekre hivatkozva azt rebesgetik, hogy a Scrambler 1100 sem csak egy kivitelben érkezik. A képeken az alap Scrambler 1100 látható, de lesz egy S változat is. (Akik ismerik a Ducatit, azok most sokkot kaptak…) A komolyabb kivitel biztosan alapból Öhlins futóművel és egyéb prémium kiegészítőkkel fogja kelletni magát.
Sok egyéb részletes információ mellett pillanatokon belül a többi bolognai újdonság is napvilágra kerül – úgyhogy aki nem tud aludni, az még ma, a türelmesebbek holnap reggel már okosabbak lesznek.
Rövidesen a Ducati Facebook oldalán indul az élő show!
Cimkék:
Ugyan még el sem kezdődött a Milánóban várható tűzijáték, az osztrákok máris dobtak egy nagyon sokak által várt motort. Ez a KTM 790 Adventure.
Elolvasom »Tudtuk hogy jön, így igazából kevés meglepetés van a hírben. Az azonban nagyon érdekes, miért errefelé fejlődött a Ducati Multistrada.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »