Yamaha XT1200ZE Super Ténéré |
|||
Maximum |
Elért pontszám |
Összefoglalás |
|
Erőforrás | Touring és Sport módban lehet használni. Sport módban minden felgyorsul, mintha egy teljesen más motoron ülne az ember. | ||
Teljesítmény |
5 |
5 |
|
Nyomaték |
5 |
5 |
|
Gázreakció |
10 |
10 |
|
Rugalmasság |
10 |
8 |
|
Vibráció |
5 |
4 |
|
Akusztika |
5 |
5 |
|
Erőátvitel |
10 |
9 |
|
Összesen |
50 |
38 |
|
Futómű | Jó menetstabilitással rendelkezik, mind a kanyargós hegyi utakon, mind a tempósabb országutakon vagy autópályákon. | ||
Állíthatóság elöl |
5 |
4 |
|
Állíthatóság hátul |
5 |
4 |
|
Egyenesfutás |
10 |
10 |
|
Kanyarstabilitás |
10 |
10 |
|
Komfort |
10 |
9 |
|
Összesen |
40 |
37 |
|
Biztonság | A hátső fék működése számomra idegen volt, mintha nem is lenne ABS. A két fék együttess használatával is az UBS mintha hátul nem engedné az ABS használatát. Meglepő dolgokat tud eredményezni. | ||
Fék hatásfok |
10 |
9 |
|
Fék adagolhatósága |
10 |
9 |
|
Felegyenesedési hajlam |
5 |
4 |
|
ABS működése |
5 |
4 |
|
Elektronikus menetstabilizálás |
5 |
4 |
|
Összesen |
35 |
30 |
|
Mindennapi használat | A szélvédelem és a testtartás ellenére nem éppen kényelmes a fenéknek hosszútávon. 1’500 kilométernyi teszt után is fájdalmas volt ülni rajta. Motoros táskát megfelelően lehetett rögzíteni. | ||
Kényelem vezető |
10 |
6 |
|
Kényelem utas |
5 |
2 |
|
Szélvédelem |
5 |
5 |
|
Pakolhatóság |
5 |
5 |
|
Terhelhetőség |
5 |
5 |
|
Világítás |
5 |
4 |
|
Felszereltség |
5 |
4 |
|
Hatótávolság |
5 |
4 |
|
Kidolgozási minőség |
5 |
5 |
|
Karbantartás |
5 |
5 |
|
Összesen |
55 |
45 |
|
Költségek | Egy ilyen kvalitású motor ritkán olcsó – de ezt a stílust és minőséget meg kell fizetni. A roppant kiforrott technika, a hosszú élettartam és a 10 ezrenként esedékes olajcserék ugyanakkor nem veszélyesen költségesek. | ||
Ár |
10 |
8 |
|
Fogyasztás |
5 |
4 |
|
Fenntartás |
5 |
4 |
|
Összesen |
20 |
16 |
|
Mindösszesen |
200 |
166 |
Már csak a műszaki adatok vannak hátra, lapozz egy utolsót!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »