Yamaha XT1200ZE Super Ténéré |
|||
Maximum |
Elért pontszám |
Összefoglalás |
|
Erőforrás | Touring és Sport módban lehet használni. Sport módban minden felgyorsul, mintha egy teljesen más motoron ülne az ember. | ||
Teljesítmény |
5 |
5 |
|
Nyomaték |
5 |
5 |
|
Gázreakció |
10 |
10 |
|
Rugalmasság |
10 |
8 |
|
Vibráció |
5 |
4 |
|
Akusztika |
5 |
5 |
|
Erőátvitel |
10 |
9 |
|
Összesen |
50 |
38 |
|
Futómű | Jó menetstabilitással rendelkezik, mind a kanyargós hegyi utakon, mind a tempósabb országutakon vagy autópályákon. | ||
Állíthatóság elöl |
5 |
4 |
|
Állíthatóság hátul |
5 |
4 |
|
Egyenesfutás |
10 |
10 |
|
Kanyarstabilitás |
10 |
10 |
|
Komfort |
10 |
9 |
|
Összesen |
40 |
37 |
|
Biztonság | A hátső fék működése számomra idegen volt, mintha nem is lenne ABS. A két fék együttess használatával is az UBS mintha hátul nem engedné az ABS használatát. Meglepő dolgokat tud eredményezni. | ||
Fék hatásfok |
10 |
9 |
|
Fék adagolhatósága |
10 |
9 |
|
Felegyenesedési hajlam |
5 |
4 |
|
ABS működése |
5 |
4 |
|
Elektronikus menetstabilizálás |
5 |
4 |
|
Összesen |
35 |
30 |
|
Mindennapi használat | A szélvédelem és a testtartás ellenére nem éppen kényelmes a fenéknek hosszútávon. 1’500 kilométernyi teszt után is fájdalmas volt ülni rajta. Motoros táskát megfelelően lehetett rögzíteni. | ||
Kényelem vezető |
10 |
6 |
|
Kényelem utas |
5 |
2 |
|
Szélvédelem |
5 |
5 |
|
Pakolhatóság |
5 |
5 |
|
Terhelhetőség |
5 |
5 |
|
Világítás |
5 |
4 |
|
Felszereltség |
5 |
4 |
|
Hatótávolság |
5 |
4 |
|
Kidolgozási minőség |
5 |
5 |
|
Karbantartás |
5 |
5 |
|
Összesen |
55 |
45 |
|
Költségek | Egy ilyen kvalitású motor ritkán olcsó – de ezt a stílust és minőséget meg kell fizetni. A roppant kiforrott technika, a hosszú élettartam és a 10 ezrenként esedékes olajcserék ugyanakkor nem veszélyesen költségesek. | ||
Ár |
10 |
8 |
|
Fogyasztás |
5 |
4 |
|
Fenntartás |
5 |
4 |
|
Összesen |
20 |
16 |
|
Mindösszesen |
200 |
166 |
Már csak a műszaki adatok vannak hátra, lapozz egy utolsót!
Cimkék:
Egyre több helyen bukkan fel közútjainkon a hosszában felmart aszfalt. Motoron kimondottan zavaró tud lenni. Mit tegyünk, ha ilyen kerül elénk?
Elolvasom »Lehet egy ruha jó hidegben és melegben, aszfaltos túrán, városban és terepen motorozva is? Az Icon szerint a Raiden UX ilyen. Most majd kiderül!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »