Az elmúlt napokban gőzerővel megkezdődött a felkészülés a 2017-es MotoGP szezonra. A tavalyelőtt még Yamahán világbajnoki címet szerző Jorge Lorenzo – aki két 250-es elsősége mellé már háromszor volt a legjobb a királykategóriában is – úgy néz ki, még nem teljesen vette fel a fonalat.
Az ausztráliai Philip Island-en futott tesztkörök alapján – amelyekből természetesen semmilyen következtetést nem érdemes levonni az idényre vonatkozóan – adott nyilatkozatot egy spanyol újságnak. Igazából nem is nyilatkozott, inkább csak elsírta azt, ami mostanában a legjobban nyomasztja a lelkét:
“Nem értem, hogy Bautista hogyan tud gyorsabb lenni a pálya több pontján is, és képes több mint fél másodperccel korábban befejezni egy kört?”
Az értetlenkedés valahol jogos, Bautista a tavalyi GP16-os géppel rója a tesztköröket. Igazából lényegesen több, mint fél másodpercet: konkrétan nyolc tizedet vert rá a világbajnokra.
Ezzel azonban még nem érnek véget a 99-es rajtszámú versenyzőt aggasztó dolgok. Csapattársa, Andrea Dovizioso is gyorsabbnak bizonyult a teszteken.
“Dovizioso is gyorsabb mint én. Úgy gondolom, alaposan ki kell elemeznünk az adatokat”
Jorge előre sejtette, hogy a Yamaha után a néha kicsit trükkös Ducatival nem lesz sétagalopp az ismerkedés. Ahogy számított is rá, még rengeteg munka van előtte és csapata előtt, amennyiben fel szeretne zárkózni az élvonalhoz, mielőtt elindulna a MotoGP 2017-es idénye Katarban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »