A hétvégén Illinoisban megrendezett AMA Pro Springfield Mile versenyen mutatkozott be élesben az egy nappal korábban leleplezett legújabb Harley-Davidson, amelyre nyugodt szívvel kijelenthetjük: hosszú idő óta a legizgalmasabb modell az amerikai legendagyártól. Pedig az alapját jelentő Street 750 biztosan nem a cég első számú vérforralója – amit belőle a Vince&Hines alkotott, az viszont annál inkább! Az XG750R ízig-vérig versenymotor a flat track futamokra létrehozva.
A Harley-Davidson régen hatalmas név volt ezeknek a kimondottan amerikai stílusú viadaloknak a világában – azonban gyári szinten 44 éve nem készítenek oda való célfegyvereket, ez az első. Az XG750R a Street 750-ből indult ki, azonban a Vince&Hines tuningcég nagyon alaposan átalakította. A ‘Revolution X’ blokkból a hivatalos anyag szerint “kihozták a maximumot” – de az átépítés során módosították a vázat is, no meg ráakasztották a vasra az igazán durva megjelenésű kipufogórendszerüket.
A hivatalos bejelentés szerint az XG750R “ebben a pillanatban nem kerül forgalomba”. Hogy ez mit jelent a jövőre nézve, nem tudjuk – de amennyiben ráakasztanak egy első féket, indexeket és tükröket no meg egy műszerfalat, szerintem tuti nagyot szólna a világ valamennyi piacán ezzel a külsővel!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »