Azt már megszokhattuk, hogy rendszeres az átjárás a két-, három- és négykerekűek között. Van amikor motorkerékpárblokkot csavarnak autókba (Busablokkos Smartok, Kispolszkik tömege), ide sorolhatjuk az igen komolyan vett háromkerekű amerikai T-Rexet vagy a klasszikus angol Morgan-eket az orrukban a nagy V-kettesekkel – és persze a Münch Mammut-féle autómotoros kétkerekű szörnyeket is. Gondolom az ilyen beépítők áldják a fakezű extulajokat, hiszen rommá tört vázak nélkül nem nagyon lenne eltékozolható motorblokk, de hát az élet nagy körforgása már csak ilyen: egyre viccesebb formában születnek újjá a dolgok. Mint ez az egyenesen soha nem közlekedő buggy, amelyet egy valamikori GSX-R 1000 erőforrása mozgat.
A jármű James Caroll műhelyében született meg, aki egy félelmetes ördögszekeret épített a vérbő erőforrás köré. Alacsony súlypont, tökéletes védelem a pilótának, széles és meglepően profi cucc benyomását kelti a kivitelezés is. Nem mellesleg majdnem öt millába és bő három évbe telt megépíteni ezt a szörnyeteget, ami már a harmadik buggy a sorban, emiatt a legkifinomultabb verzió. Felesleges is szaporítani a karaktereket, tessék felcsavarni a hangerőt és élvezni a sornégyes üvöltését, és bámulni a kicentizett csapatást!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »