Már korábban beszámoltunk arról, hogy a Victory új vizekre evez a motorkerékpár fejlesztésben. Első elektromos járművükkel egyből a Man TT-t célozták meg, abban is a kimondottan villanybringáknak kiírt csoportot, a TT Zerót. Mondhatnánk, hogy nagy fába vágták a fejszét, de aki mer, az nyer alapon gondolkoztak – és nem tették rosszul!
Mivel már a Brammo is a Polarishoz tartozik, ezért olyan erős alapot kapott a Victory az elektromos járműgyártás terén, amellyel bátran rajthoz állhattak a Man szigeten. Két motort indítottak, amelyre eredetileg William Dunlopot és Lee Johnstont ültették volna, ám Dunlop egy baleset miatt kihagyni kényszerült a megmérettetést. Az ő helyére egy másik legenda, Guy Martin csücsült.
Annak ellenére, hogy Martinnak nem volt túl sok ideje megismerni a technikát és gyakorolni vele, a negyedik helyen ért célba. Csapattársa a dobogóra is felküzdötte magát – a harmadik helyhez 176,57 kilométer/órás átlagsebességre volt szükség a 60,72 kilométer hosszú pályán. Az első helyen a Mugen motorja futott be, John McGuinness vezényletével – ő 191,6 kilométer/órás átlagsebességet futott az elektromos járgánnyal.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »