A bukósisak a múlt, mert a jövő a légzsák!

Biztonság
2015. március 04., szerda - Macko

A motorozás egyetlen kötelező biztonsági tartozéka a bukósisak - hiszen a fej a legsérülékenyebb. A jövőben lehet, hogy kiváltja majd a légzsák?

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Morocco Desert Challenge 5. nap: végre a sivatagban!

Morocco Desert Challenge

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (1 comment)

Helmets on -
Hááát… -kis sebességnél van max. értelme meg biciklire: motoron a szél, eső, por meg a bogarak miatt eleve jobb a bukó. -a “rögzítse” nem túl stabil, csak a nyakunkon van körbe, ez meg egy “lufi” ami simán elmozdul, ahogy a videóban is az arcra esésnél. -ha nem fújódik fel akkor annyi. A passzív védelem biztosabb.

Előző bejegyzés

A gumiabroncs, amely áramot termel

2015. március 04., szerda
Elektromosság

Következő bejegyzés

Suzuki GSX-R 1000 2015-ben már blokkolásgátlóval

2015. március 05., csütörtök
Biztonság

Ezeket olvastad már?

9 év, 100 000 km – Suzuki GSX 650F használtmotor teszt

2019. április 24., szerda

Mit tud egy 650-es sporttúra motor, hogyan bizonyított ennyi éven és kilométeren keresztül? Videós használtmotor-tesztünkből kiderül.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Legyél te is Űrdongó: Astone Elektron bukósisak menetpróba

2019. április 22., hétfő

Az Astone Elektron nem elsősorban a hosszú távú túrázásra lett tervezve, de vagány külseje mellett meglepően jónak tűnt motoron kipróbálva is.

Elolvasom »
Termékbemutató

Mi a jobb városban? E-bike, 50-es robogó vagy nagymotor?

2019. április 15., hétfő

A legsűrűbb budapesti forgalomban próbáltuk ki, hogy egy Benelli Achle E-bike, egy Keeway Zahara 50 robogó vagy egy Benelli TRK502 gyorsabb-e?

Elolvasom »
Városi közlekedés

Amikor megjavul a váltó egy egyszerű olajcsere nyomán

2019. április 12., péntek

Saját BMW F800GS-em közel két éves nyűgjét sikerült meggyógyítani. Pedig mechanikailag nem nyúltunk a motorhoz, csak egy olajcsere történt...

Elolvasom »
Technika

Hirdetés