Őszinte leszek. Valamikor én is tátott szájjal néztem Ghost Rider videóit, amint a félezer lóerősre tuningolt sárga turbós Hayabusával nyomta az egykerék sulit a forgalmas svéd autópályán. De akkor még az üvöltően hangos kipufogó is tetszett – ma már rühellek egy zajos motorral közlekedni az utakon. Sőt, amikor valaki a többi autós és motoros között ad elő valamilyen stunterektől elismerést érdemlő mutatványt, azt is komplett, degenerált idiótának tekintem, és szívem szerint örök életére elvenném a jogosítványát.
Gondoljunk csak bele, milyen következményei lehetnek egy ilyen utcai versenyzésnek, amit a lenti videón láthatunk. Önmagában az erre egyáltalán nem számító többi járművezető között háromszázzal döngetni is idiótaság, hiszen nekik így esélyük sincs észrevenni minket – arra pedig a sebességkülönbség esélyt sem ad, hogy bármelyikünk reagálni tudjon egy valós vészhelyzet esetén. Amikor mindezt megspékeljük azzal, hogy egykerékre kapjuk a paripát, gyakorlatilag teljesen a szerencsére bízzuk az életünket. Ami nem nagy baj, hiszen a sajátjával mindenkinek joga van játszadozni – másokéval azonban nem!
A konkrét felvételt egy portugál öngyilkosjelölt “motoros társunk” készítette és osztotta meg a világgal. Nagyon remélem, hogy az ottani hatóságok valahogy a nyomára akadnak és felelősségre fogják vonni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »