Az Analog Motorcycles tulajdonosa, Tony Prust saját használatra készítette ezt a nagyon vonzó motort. A kiindulási alap egy T120-as Triumph Bonneville volt, a végeredmény pedig egy végtelenül letisztult szépség, sokkal hagyományosabb megjelenéssel, mint a műhely által többnyire épített egyéb motorok. No de azok a vevőknek készülnek, ez pedig a tulajnak.
A vas az El Matador nevet kapta, és Tony jó két évig építgette saját ízlése szerint, ameddig tökéletes nem lett. A váz egy 1968-as Triumphból származik, azonban merev végződést kapott (Dave Byrd munkája) – magyarul a hátsó rugózás egyetlen eleme maga a nyereg. Erre mondják, hogy férfiaknak való cucc!
Az erőforrás egy 1972-es T120-ból származó 650 köbcentiméteres soros kéthengeres, amelyet a brit márkára szakosodott Morrie’s Place műhely szakembere, Ed Zender újított fel. A blokkot fekete fényezése jól kiemeli az elegáns motor vázából, amely matt fémszínű festést kapott.

A gumik dual-sport jellegűek, bár a merev vázzal ember legyen a talpán, aki terepezni indul. Vagy ezt csak ma gondoljuk így?
A kipufogók a Lowbrow Customs-től érkeztek, így a sorkettes hangja egész biztosan kellő akusztikai élményt nyújt. A primer hajtást a Bob Newby Racing készítette, de még a rajta látható részben nyitott fedél is külön mestermű, amelyet a Prust and Zander alkotott az El Matador számára.
A motor elejére kanyarodva Tony Prust egy hatvanas évekből származó BSA villáit építette be. Ezek egy 19-es fűzött felnit fognak közre, míg hátul egy Harley-Davidsonból származó 16-os ráfot ölel körül a merev váz. Mind a két keréken a Kenda K671s dual-sport abroncsai feszülnek – hiszen a kor szellemének megfelelően ez a motor (elvileg) nem csupán aszfaltos használatra készült.
Az első és a hátsó világítás teljesen kézileg készült csodaszép sárgaréz színű lámpákból áll, ezekhez illeszkedik a szintén teljesen egyedi hátsó sárvédő – a 7 Metal West munkája -, a nyereg rugói, a benzin- és olajcsövek, a tankon levő dekorációs elemek és a markolatok.
A végeredmény némileg gótikus jellegű, nagyon old-scool megjelenésű gép lett, talán az egyik legszebb motor, amely valaha is egy Triumph T120 Bonneville alapjain felépült.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Dakart fölényes magabiztossággal megnyerő Marc Coma versenygépének pontos másolatát bárki megveheti a KTM kereskedésekben.
Elolvasom »Futurisztikus motor rajzai jelentek meg az indiai gyár nevével fémjelezve. Fog valaha ilyet készíteni a Royal Enfield?
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »