A milánói EICMA kiállításon az olasz manufaktúra egy vadonatúj szupersport motort tárt a nagyérdemű elé. Az erőforrás köré azonban teljesen a saját szemléletük szerint építették meg a motort. Az elsődleges célok között szerepelt a minél csekélyebb tömeg is.
A 193 lóerős és 112 Newtonméter forgatónyomatékú motor tömege egészen elképesztő, mindössze 179 kilogramm (igaz, szárazon). Hogy az erőt uralni is lehessen, arról az Öhlinstől származó futómű gondoskodik. A váz acél és könnyűfém kompozit, az idomzat pedig természetesen karbon.
A biztonságról a teljes menetvezérlő elektronika és a természetesen blokkolásgátlós Brembo fékek hivatottak gondoskodni. A felnik az Oz-től, a végdob pedig az Arrow-tól érkezik – utóbbira persze a Bimota neve került.
A motor ára még nem ismert, de vélhetően nem a magyar átlag pénztárcához igazítják. Nagyon nem is kell a mi piacunkra építeniük, hiszen mindössze negyven ilyen kifinomult vadállat legyártását tervezik.
Cimkék:
Újabb, világszínvonalúnak nevezhető hazai motoros videónak örvendezhetünk. Fogadjátok szeretettel, a címe: Ride/Turn/Burn.
Elolvasom »Szupersport motorból naked bike-ot csinálni elterjedt divatirányzat - kérdés, mennyi értelme van?
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »