Magyarul Motorozz/Kanyarodj/Égess – vagyis csak úgy fordulj, hogy füstöljön a hátsó gumi! A filmet ugyanaz a csapat követte el, akik nyár végén már megleptek minket egy szép alkotással: a motoron Palatinus Attila, a rendező pedig Pásztor Tomi (Instar Films). Következzenek most Tomi gondolatai:
“A film a Healtech Electronics-al közösen forgatott sorozat második része, mely egyben az eddigi motoros filmjeink közül a legtöbb szervezést is igényelte. Nagyon nehezen találtunk itthon olyan útszakaszt, ami látványban és minőségben megfelel az elképzeléseinknek, és egyben a forgatáshoz is tudjuk biztosítani. Végül az Orfűi tó-ra és környékére esett a választásunk, ahol a környezet, a látvány és az út minősége is messze meghaladja az itthon megszokottat, a helyszín és a táj teljesen lenyűgözte a stábot. A forgatáson olyan technikai eszközök álltak a rendelkezésünkre, amellyel hazai motoros filmben még nem látott látványvilágot szerettünk volna megvalósítani, így rengeteg fahrt-al, speciális lassított és légi felvétellel lett gazdagabb a film. Az eredetileg 2 naposra tervezett forgatás második napját sajnos teljesen elmosta az eső, így a hiányzó felvételek elkészítése miatt egy héttel később újból a helyszínre kellett utaznunk és szállítanunk minden felszerelést.
Külön köszönettel tartozunk a helyi lakosságnak, akik szintén itthon nem megszokott toleranciát mutattak a forgatás ideje alatt. Egy-egy jelenet felvételekor az adott útszakasz biztosítva volt számunkra, azonban egy negatív megjegyzést sem kaptunk egy autóstól vagy motorostól sem, akik ez idő alatt várakozásra kényszerültek, sőt, rengetegen megálltak nézelődni, érdeklődni, annyira tetszett nekik, amit csinálunk. Egy helyi lakos még frissen főzött házi pálinkával is meglepett minket. A film zárójelenete lényeges, ugyanis a történet hamarosan folytatódik…” A motort vezető Palatinus Attila pedig a következőket mondta:
“Hogy honnan jött a gondolat a hosszított villás GSXR1000-hez? Nos Csáki Gyuszi barátommal beszélgetve egy közös edzés után! Meséltem neki az Instarfilms-el közösen szövögetett terveinkről hogy szeretnénk egy szerpentines-driftes-csapatós filmet összehozni amiben csak az ezressel megyek. Erre ő egyből rávágta hogy neki ‘véletlenül’ pont van egy ‘fölösleges’ hátsó villája amit szívesen föláldozna a driftelés oltárán, mert ha már drift akkor ahhoz dukál a ‘hosszú puska’! Na nem is tétováztunk sokáig. A gyári villával felkerestem a kiváló Bendorf kipufogókat készítő szolnoki ezermestert, hogy hegesszen bele nekem némi toldást (persze kellően megmerevítve). Egy héttel később ott állt a Side by Side motorszervizben az ezres egy 35 centiméterrel hosszabb hátsó villával. Ezután megkezdődött a drift szörnyeteg tesztelése. A próbák után úgy gondoltam hogy jól fog muzsikálni a gép egy hegyi szerpentin nyújtott-íves kanyarjaiban. Igaz, erről csak a forgatás helyszínén tudtam teljességgel megbizonyosodni, de úgy gondolom hogy a végeredmény önmagáért beszél!” Valóban jól sikerült, íme a végeredmény:
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »