Honda MSX125
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Léghűtésű, négyütemű, kétszelepes egyhengeres benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
124,9
|
Furat x löket (mm)
|
52,4 x 57,9
|
Sűrítési viszony
|
9,3:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
7,2/10/7’000
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
10,9/5’500
|
Gyújtás | Tranzisztoros |
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Négyfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Ø 31 mm-es fordított teleszkópvilla
|
Futómű hátul
|
Mono shock, acél négyszög keresztmetszetű lengőkarral
|
Első fék
|
Ø 220 mm szimpla hidraulikus tárcsafék, dupla dugattyús féknyereggel
|
Hátsó fék
|
Ø 190 mm szimpla hidraulikus tárcsafék, egydugattyús féknyereggel
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-12
|
Gumiabroncs hátul
|
130/70-12
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
1’760/755/1’010
|
Tengelytáv (mm)
|
1’200 |
Szabadmagasság (mm) | 160 |
Ülésmagasság (mm)
|
765
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
5,5
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
101,7 |
Ár (forint, 2013. október)
|
895’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »