Sokan hallottunk már róla, rendszeresen szóbeszéd tárgya, hogy mennyit tud a motor keréken vagy éppen főtengelyen. Az adat nyilván csak akkor hiteles, ha megfelelő körülmények között szakember méri. Megnéztünk hát egy teljesítménymérést testközelből.
Cimkék:
A Nolan megjelenésekor még definiálhatatlan kategóriába tartozó sisakja két éve vizsgázik nálam. Most megérkezett utódja a testvérmárkától. Az N43Air tesztje ezzel a cikkel ér véget, az X-402GT-é pedig megkezdődik.
Elolvasom »Az idei volt a harmadik 48 órás teljesítménytúránk, azonban több dologban eltért az első kettőtől. Például hogy nagyon durvára sikerült...
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
Nem akartok beszerezni egy rendes mikrofont? Így a videón kicsit bénának hat, ahogy abba a kis bigyóba beszélsz…
Érdekes volt,szeretem az ilyen „werk” videókat(azért engem érdekelt volna keréken mennyi az annyi).
Nem rossz egy összecelluxozott ZX9R-től
Érdekel a dolog.
Suzukit is megmérnek? Mennyibe kerül?