Nagy Ibrahim, a városlakó

Olvasói teszt
2010. november 03., szerda - FeR1

Remek mindennapi közlekedőpartnert ismert meg kedves olvasónk saját 250-es Yamaha mindenesében, így megosztotta tapasztalatait velünk is.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék: , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Keksz -

Boldog tulaja vagyok egy ilyen gépnek. Imádom. Könnyű, kezelhető, esőben vizes úton tényleg kicsit figylemesebben kell menni vele, a gyári gumi vízesen számomra bizonytalan.

Fogyasztás koppgázon sosem ment 4,5 fölé. Injektor szuper, múlt heti közel 0 fokos reggeli időben is pöc-röf. 

Kár, hogy ez a kisköbcenti is ilyen baromi drága, most is olyan 1,2-1,3 millió körül lehet kapni, bár akciósan ki lehet fogni kereskedőnél 2008-as modelt kereken 1 misiért.

Annyira talán nem is az ellenfele a CBF250, mivel koppra egy a motor, az injektor a nagy különség, illetve az évjárat, a Honda már nem gyártja/forgalmazza a CBF-et, ha jól tudom.

Érdekesség, hogy használtban hiába régebbi egy-két évvel, van eseteleg benne több kilóméter és ugye még csak karbis, a CBF-ek majd egy árban vannak ezekkel a YBR-ekkel.


TeeJay -

Ez a vas nagyon lájk, de az ára lehetne ésszerűbb is…


FeR1 -

Bizony, ezt a kategóriát az árával nyírják ki. Legalább is itthon. Gazdagabb országokban nem túl nagy probléma kezdő, esetleg második motorért kifizetni ennyit.

Én nagyon megszerettem ezt a motort az eddigi 27ezer kilométer során, bár már kezdem kinőni. De A korl.-os jogsihoz ez tökéletes, majd, ha márciusban meglesz a korlátlan A,  akkor majd talán jöhet valami nagyobb is. Bár városban biztosan vissza fogom sírni. Országúton meg…nem rossz, megtanít lendületből motorozni.


XYZ -

Szerintem is az ára öli meg.Kár érte.


Zolikv -

Az egyik ismerősöm vett egy ilyen bringát két éve. Akkoriban ez volt a harmadik motor amit kipróbáltam. Szerencsére volt rajtam zárt sisak, mert különben a fogam tele ment volna bogarakkal annyira vigyorogtam örömömben. Akkor egy tőle kisebb 125-öst nyúztam, és ez a 250-es mégis könnyedebbnek tűnt, írtó jól lehetett vele manőverezni.

Az ára húzós, na de motor, nem kell meglepődni, luxusnak számít (csak tudnám, hogy miért).


dKora -

 nekem is bejön ez a motor, de igazatok van: az ára öli meg! ami ebben a pillanatban 1.498.000- magyar forint!!!!!!!   :-(((((     így nem is csodálkozom, hogy nem fut sok belőle….a VTR250 pl. olcsóbb, a Ninja 250R kb ennyi vagy egy kicsit olcsóbb, a Hyosung 250-ese 1.230.000-

sajna így elszaladtak az árak…


eko -

Mondjuk egy misi alatt még gondolkodnék is rajta..


Motoman -

Nekem CBF-250-es Hondám volt,amit valóban riválisként szoktak emlegetni. Tényleg „egykaptafa” a két motor. Mindkettő Braziliában készül, LE, nyomaték szintén egyforma,  + pont a Yamahának az injektorért, a Hondának pedig a 6 sebességes vajpuha váltóért. Egyébként  imádtam azt a kis vasat, de nagyobbra váltottam. Városban viszont visszasírom, főleg tankoláskor……

A mostani felhozatalból viszont már inkább a kis VTR-t válaszanám.


Előző bejegyzés

Bárhová és bármin át

2010. október 29., péntek
Teszt: BMW G650 Xchallenge Rally

Következő bejegyzés

Motorszerviz otthon a garázsban

2010. november 05., péntek
Szerviz

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt