Jön a Metzeler Sportec M5

Gumi
2010. január 26., kedd - Macko

A Metzeler az Egyesült Államokban bemutatta legújabb sportos motorkerékpár-abroncsát, a Sportec M5-öt.

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

TeeJay -

Ha ez is olyan magas karkaszú gumi, mint a mostohatestvére (Pirelli Corsa), akkor az ötöst még el lehet koptatni egy utcai motoron is, de az elefánt csak sportmotorral tüntethető el.


Macko -

Az elefántot nem tudom, miből csinálják. A Tourance EXP-n nekem még a gumi pereme is legömbölyödött, de a nyomorult kis állat csak vidáman és karcolás nélkül mutatta a forgásirányt!


Moto-Cat -

döntötted be annyiszor, hogy kopjon…


bundas113 -

Azért megpróbálnám eltüntetni az elefántot…..


XYZ -

Akkora ökőrség a majrécsikkal előjönni.

1.Közúton a kreszt betartva  nem tünteted el a majrécsíkot.

2.Ha már majrécsíkot nézünk azt az első gumin kell.

3.A Tesco,Auchan,stb. parkolóban sokszor látni pár hülyegyereket,akik körbe-körbe mennek aztán dicsekednek a gumi mutogatva a haveroknak ,hogy ők mekkora májerek.


TeeJay -

…csak a szokásos motoros „vagánykodás”.

1.Közúton a kreszt betartva  nem tünteted el a majrécsíkot.
Nem igaz. Az más kérdés, hogy pár kilométert bele kell tolni a motorba, mire elérsz egy arra alkalamas útszakaszhoz, ahol (közel) legális tempóval ezt megtehesd.


2.Ha már majrécsíkot nézünk azt az első gumin kell.
Igaz. A Conti nekem az FZ6-on peremig lement, a Diablo Strada, meg az Angel messze nem, még hátul sem. A Stradával kipróbáltam, hogy a tüskék nélkül natur lábtartóval döntögetve meddig kopik, de a lábtartó előbb lenn volt, mint a guminak vége lett volna. Egyszerűen ez nem olyan motor. Sportmotor meg nekem nem való.


3.A Tesco,Auchan,stb. parkolóban sokszor látni pár hülyegyereket,akik körbe-körbe mennek aztán dicsekednek a gumi mutogatva a haveroknak ,hogy ők mekkora májerek.
Ne mondd már, hogy kölyökkorodban nem vagánykodtál a haverokkal a Rigán/Babettán/Simon?! Van, aki megragad azon a szinten, hiába van a segge alatt egy 180 lovas gép.

Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy engem is csak addig érdekelt ez a téma, amíg el nem tudtam koptatni a majrécsíkomat. Olyan ez, mint a szűzesség kérdése, egy idő után már nem téma…


eko -

 Akkor Én fixálódtam a lélektani fejlödés egy alacsonyabb fokán.

Nálam, még mindig téma. Bennem fiziólógiai tüneteket okoz, ha elefántokat látok a gumim szélén vigyorogni!  :-)


Yoda -

Tetszik nagyon a gumma, és az összes ilyen gumma. Viszont ezek olyan árfekvésben vannak, hogy nagyon meggondolja egy egyszerű júzer, hogy kell vajon ennyire profi gumi a gépre, amikor a régi hagyományos (1 keverékes) gummával is eljutottam mindenhova…

Nekem legalább is szinte mindig ez a kérdés kattog a fejemben amikor gumi vásárlás előtt állok… Még nem tudtam magam rábeszélni egy drága, és többek által profi, jó gumira. Eddigi gumámmal is nagyon élvezetesen tudok motorozni (számomra), és még ebben is van tartalék… 


vadasz -

Sziasztok!

 

Akkor ha jól értelmezem, akkor ez az M3 utódja lesz?!   Nagyn tetszett az a gumi, bár én és a bandikám, de valszeg a kettő kombinációja kevesek voltunk hozzá.

 

Sima Z6 elég sportosan vol tmotorozható, az újabban haznált Z6 Interact pedig egy álom közúton.

 

Paracsíkról és elefántokról:

 

Első-hátsókeréken peremig van koptatva a Z6 interact nálam, és az elefántok is elfogynak róla hamar. Lehet a tourance-re más vastagságú vagy nemtom.   Én már a formaleválasztókoptatásnál le szoktam nyalni róla az elefántokat az első parkolóban, és már csak egy árnykép formájában vannak jelen. Aztán az első kanyargós útszakaszon elfogynak általában…   …teljesen, bár így télen csak a fülüket csiklandozom.

 

Miért mondjátok , hogy közúton nem lehet-kell-veszélyes használni peremig a gumit, mikor egy sima helyből megfordulásnál is simán peremig lehet akár használni, és ott olyan messze vagy a csúszáshatártól mint Bugyi Gyulától.


Előző bejegyzés

Újabb morzsa a Yamahától: Fazer 8

2010. január 26., kedd
Újdonság

Következő bejegyzés

Motoros légkondicionáló

2010. január 26., kedd
Technika

Ezeket olvastad már?

Megérkezett a 2026-os Honda CB1000F: A 80-as évek legendája modern szívvel

A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".

Elolvasom »
Újdonság

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró