Aegon motoRun 2017: élmények egy motoros tájékozódási túraversenyről

Verseny közúton
2017. július 24., hétfő - furaku

Az Aegon motoRun egy motoros tájékozódási túraverseny. Hogy miért vállalkozott erre idén is közel száz motoros? Mert marha jó móka!

Hirdetés

Péntek

Gyors tankolás, majd regisztráció. A profizmus már itt megmutatkozott a szervezők részéről: az előzetesen bekért adatok alapján mindenki villámgyorsan megkapta a sorszámmal ellátott matricáját, láthatósági mellényét és az aznapi itinert. Gyors eligazítás, a szabályok ismertetése következett, és pontban 12 órakor el is rajtolt az egyes sorszámú különítmény. A többiek 2-2 perc időközzel következtek, így mi a 29-es rajtszámmal 12:56-kor lódultunk neki az első szakasznak.

Rajt!

A moroRun itinere számos újítást, és persze jó pár buktatót is tartogatott az indulók számára. Nézzük csak a második oldalt:

8. Alapvetően egyenesen, jobban mondva a kijelölt fő- vagy mellékúton haladunk, amíg új instrukciót nem kapunk. Jelen esetben a következő elsőbbségadás kötelező táblánál jobbra kell fordulni.

9. Ugyanaz, csak most jobbra.

10. Zöldhajlék. Próbálsz szabályosan közlekedni, és majd kiguvad a szemed, hogy el ne haladj a tábla mellett. Külön előny, ha ősmagyar felmenőid génjeit örökölve hátrafelé nyilazni és olvasni is tudsz.

11. Látott már valaki 7. kijárattal bíró körforgalmat? Ugye hogy nem! Bemész a körforgalomba, és számolod (szigorúan csak) a kijáratokat. Mondanom sem kell, hogy az a “kijárat”, ahol behajtani tilos tábla van, az nem kijárat. Ha eltéveszted, ne csodálkozz, hogy Rimaszombat helyett Kassára fogsz befutni…

12. Reluxás. Lásd Zöldhajlék…

13. Opel? Sosem kop el…

Nagyon ügyes megoldás, nem kell lapozgatni

Az egészben az a szép, hogy nem derül ki azonnal, ha eltéveszted. A folytatáshoz lapozz!

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

Jön a motoPoker: motoros kártyajáték a Mentőmotorosok támogatására -
[…] elemeiben mutat hasonlóságot a 2017-ben egyaránt nagyon sikeresen megrendezett Onroad.hu48h és Aegon motoRun eseményekkel. Számos más szempont szerint viszont olyan dologról van szó, amilyen hazánkban […]

Amerikai ninja: Zero DSR (2016) teszt – Onroad.hu -
[…] karikával sem centizzük ki a hatótávot. Európa kerüléshez és mondjuk egy Aegon motoRun túraverseny részvételhez ez nyilván kevés, de tényleg már pár év, és egyre több hangtalanul suhanó […]

Előző bejegyzés

Egy új világ: a holdvilágos éjszakai terepmotorozás csodája

2017. július 20., csütörtök
Spéci túra

Következő bejegyzés

A navigáció iPhone-ja: TomTom Rider 400 Premium Pack teszt

2017. július 26., szerda
Kiegészítő teszt

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés