A motorokat nevezhetnénk ugyanúgy is, hiszen mindkettő Rocket T. Csak éppen az egyik "ouring"-gal, a másik pedig "urbo"-val folytatódik. Egy név - két teljesen eltérő karakter.
Elolvasom »Ez a motor a legek-legje: 103 köbich, rettenetes nyomaték, hatalmas tömeg és fényűzés minden porcikájában. Felülmúlhatatlan monstrum Amerikából.
Elolvasom »Gigantikus kéthengeres, de nem V-motor hajtja, hanem soros erőforrás. A Triumph a megakrúzerek szegmensében is a maga útját járja. És milyen jól teszi!
Elolvasom »A Kawasaki a Versysszel egy olyan túramotort alkotott, ami kitűnő társ a hétköznapokban, de a hétvégi hancúrozáshoz sem kell másért nyúlni.
Elolvasom »A Honda "új koncepció"-jának alapváltozata ezúttal az igényes duplakuplungos erőátvitellel járt nálunk. Hihetetlenül kellemes társnak bizonyult!
Elolvasom »Finom, de azért technikailag is érezhető frissítésen esett át a bajorok közepes túraendúrója. Alapos menetpróbával derítettük ki, milyen lett az idei F800GS.
Elolvasom »A Suzuki valószínűleg részben anyagi megfontolásból - vagy éppen kényszerűségből - igyekszik minél több bőrt lehúzni ugyanarról a technikáról. Viszont ezt igen jól csinálják!
Elolvasom »Az angolok új szuper túramotorjának tesztje után azt kell mondanunk, hogy a motorba bizony nehéz belekötni. Pedig kritikus szemüvegen át vizsgáltuk.
Elolvasom »Sokan várták már, és végre megérkezett. Kipróbálhattuk az első folyadékhűtéses boxermotorral hajtott bajor paripát, a "vizes GS"-t.
Elolvasom »A lendületes túramotorozás kedvelői számára a 2012-es év egyik legígéretesebb újdonsága a legkisebb japán gyártótól érkezett. Sok szempontból egyedi megoldások jellemzik, érdemes hát közelebbről megismerkedni vele.
Elolvasom »