Meghalt a király. Éljen a király?

Teszt: BMW R1200GS 2013
2013. április 22., hétfő - eko

Sokan várták már, és végre megérkezett. Kipróbálhattuk az első folyadékhűtéses boxermotorral hajtott bajor paripát, a "vizes GS"-t.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

A sétarepülés nem luxus többé

hirdetés

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

toncsi64 -

Eredetileg azt terveztem (röstellem), hogy a cikk végén meglátom az árat és rögtön írom; drága. Aztán valóban megláttam az árat, valóban drágának találtam, de néhány perces gondolkozás után rájöttem, hogy mégsem. Persze nyílván nem a jövedelemhez viszonyítva írtam az előbbieket hanem a konkurrenciához képest. Kicsit értetlenül állok a dolog előtt de az utóbbi időkben a “többiek” ára is szépen felkúszott a bajorokéhoz, amit egyébként az eladási mutatók zuhanását látva nem értek. Ha az “olcsó” gépek nehezen értékesíthetőek, miből gondolják, hogy a drágábbra lesz kereslet ?!

 


R850R -

Eko, hány kiló vagy és milyen magas? 


Sanyecz -

Csodálkozom, hogy nem Macko tesztelte az új vizes GS-t. ui:Gondolom Ő már kipróbálta korábban.


lbx -

 Végül is mi a szerepe a fényszóró melletti “kapaszkodónak”?


Macko -

Nem mentem vele korábban, csak előző nam, amikor elhoztam. Meg én is vittem vissza. De Eko nagyon szerette volna ezt a motort, és az ember ennyit megtesz a kollégákért. 🙂

Főleg ha közben neki marad egy Triumph Trophy… :-)))


Macko -

Egyszerűen jól néz ki. 🙂


eko -

 Kereken 180cm vagyok és jelenleg 104Kg.


eko -

 Nekem nem tetszik, de ebböl is látszik, hogy nem lehet mindenkinek kedvezni…   🙂


Jani55 -

Kedvet csináltatok egy próbához, kíváncsi vagyok…

De ilyen gépet biztos, hogy nem fogok venni, mert az elődmodell egyszer már nagyon becsapott (felkészületlenül ért, hogy a hosszában épített főtengelyelrendezés miatt, a nyomatékos motor kanyarban kihúzatáskor, ill motorfék üzemmódban kiemeli, ill beborítja a gépet, ezt bizony szokni kell).

Az árát nem nézzük: a király, az király (és emiatt természetesen lehet drágább, minthogy drágább is). 

 

  


Macko -

Ez szinte egyáltalán nem billen, viszont azt már balra. 🙂


Jani55 -

KIRÁLY! Kaptam egy fullextrás (6,7M) új motort, (600km volt benne), 2 és fél órára. 

Nagyon komoly, testhezálló gépezet, mintha nekem, rám méretezték volna. Kényelmes üléspozíció, minden jól látható, minden pont kéznél, lábnál van, nem kellett keresnem semmit, azonnal megtanultam.

A motor abszolut jóindulatú, barát minden helyzetben, nagyon jó a súlyeloszlása (egy személlyel). Motorerő, nyomaték minden helyzetben éppen elég, nagyon kiváló fékek. Külön tetszett, hogy találtam tág határok között olyan plexiállást, ahol csendes, szélzaj és turbulenciamentes 160-ig… Kifejezetten könnyű vele motorozni, az alacsony súlypont nagyon kellemes kanyarmenetet biztosít (és tényleg reakciómentes, nem billen). A kipufogóhang is tetszik… 

A jót könnyű megszokni. (annyira, hogy komoly zavarba jöttem, mikor visszaültem és elindultam a Varával… ez nem vicc!)

Új gép került nálam a lista elejére, tegnaptól ez az etalon!


Előző bejegyzés

Lenin Elvtárs is megmondta!

2013. április 16., kedd
Vezetéstechnika

Következő bejegyzés

48 óra a Magyar Tavak Között motoros teljesítménytúra 2013

2013. április 25., csütörtök
Teljesítménytúra

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt