Viccen kívül: régen volt ennyire változatos és izgalmas a Dakar Rally, mint ez a 43. kiadás. A sivatagi harcosok csodát produkálnak nekünk!
Elolvasom »Mintegy 13,6 millárd dollárnyi értékről beszélünk. Igen, a világ legértékesebb motorgyártója természetesen ázsiai.
Elolvasom »Elképesztően izgalmasan zajlik a legnagyobb nemzetközi tereprally verseny, a Dakar 43. kiadása. A 3. napon újra a feje tetejére állt a sorrend.
Elolvasom »Valahol elvesztek az időben az igazi nagy naked motorok, amelyek közül talán a Honda CB1300 volt a legjobb. Hiányoznak.
Elolvasom »Az első nap nagy vesztese, Brabec és győztese, Price is azt mondta: ez még nem számít. A Dakar második napja pedig megmutatta, hogy igazuk volt.
Elolvasom »Az év nagy nemzetközi versenyei közül hagyományosan a Dakar Rally az első: január elő napjaiban szokott indulni a nagy sivatagi kaland.
Elolvasom »Talán 2023-ig is várnunk kell rá, de határozottan úgy gondoljuk, hogy a Honda nem fogja elengedni a VFR nevet.
Elolvasom »A gyülekezési korlátozások miatt kissé csonka és nehézkes módon, de a résztvevőknek köszönhetően parádésan zajlott a 2021-es Onroad.hu Évadnyitó gurulás.
Elolvasom »Nyilván a COVID-19 köpött bele a Triumph és a Bajaj levesébe. De mi lesz a közös motorjuk? Egy kis Bonneville? Esetleg kis Daytona?
Elolvasom »Sok éves hagyomány lett, hogy az újév első napját egy rövid, közös motorozással kezdjük. A 2021-es Évadnyitó azonban furcsa és különleges lesz.
Elolvasom »