Egy kicsit szomorú ma megnézni a Honda honlapján az új motor kínálatot, mert feltűnően hiányzik egy régi ismerős. Helló 2021, helló Euro5! És ez egyben azt is jelenti, hogy viszlát a VFR-nek. De ez nem kell, hogy feltétlenül azt jelentse, hogy a búcsúnak örök időkre kell szólnia. Sőt! Erős tippünk van rá, hogy hamarosan újra köszönthetjük az ikonikussá érett V4-es szériát.
A félhivatalos információ – amit tényleg nevezzünk egyelőre pletykának, elszólásnak, rosszabb esetben félreértésnek – Tetsuhiro Kuwatától, a HRC igazgatójától származik. Aki nemrég arról beszélt, hogy ameddig a CBR1000RR-R remekül fut a WorldSBK és a BSB szériákban, addig nem nyúlnak hozzá. De dolgoznak valami full idomos gépen. Hohó!
A Honda V4-es erőforrása 2013-ban nyerte el utolsó változatának formáját, de a gyökerei 2002-be nyúlnak vissza. Ehhez már nem volt elég egy sima ECU frissítés, hogy teljesíteni tudja az új környezetvédelmi normákat. Azonban ha visszatekintünk, akkor 2019-ben a Honda elspoilerezett egy V4-es, idomos motort. A fenti képen láthatjátok. A nagy esküt nem tehetjük le, de erős tippünk van, hogy hamarosan visszatér a VFR széria és erre gondolt a maestro. Lehet, hogy már nem 800-as lesz, hanem 900-as vagy 1000-es – hiszen ez a trend.
Cimkék:
A gyülekezési korlátozások miatt kissé csonka és nehézkes módon, de a résztvevőknek köszönhetően parádésan zajlott a 2021-es Onroad.hu Évadnyitó gurulás.
Elolvasom »Az év nagy nemzetközi versenyei közül hagyományosan a Dakar Rally az első: január elő napjaiban szokott indulni a nagy sivatagi kaland.
Elolvasom »Hazánktól elérhető távolságban nincs versenytársa Tirolnak és a Dolomitoknak. Kizárólag itt szervezi különleges motoros túráit a Biker's POIson.
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »Ádám egy fiatal motoros, aki beleszeretett a hazai hőskor abszolút motorjába, a 250-es MZ ETZ-be. De az álmok hamar szertefoszlottak.
Elolvasom »Igazából csak egy ráncfelvarrást eszközölt a Benelli jól sikerült A2-es túraenduro modelljén. A TRK 502 X mégis érezhetően jobb motor lett.
Elolvasom »