A tizenharmadik részben már fizikailag is körvonalazódik a DaiRal végleges formája. Ehhez kell néhány új szerzemény - gép és élőlény egyaránt.
Elolvasom »Ebben a részben Zoli nagyot lép előre a hátsó hajtás terén. Lassan menetkész lesz a DaiRal - már csak egy vázat kellene alkotni hozzá.
Elolvasom »Különböző fórumokon, cikkek hozzászólásaiban sokan alkottak már véleményt az idén bevezetésre kerülő új jogosítványról. Íme egy hozzáértő álláspontja.
Elolvasom »Egy tragikus eset miatt veszélybe került a DaiRal építése. Legalábbis a tervezett határidő tartása mindenképpen.
Elolvasom »Ebben a részben Zoli olyan motorépítéseket szed össze, amelyek hasonló körülmények között épültek, mint a DaiRal. Közben persze halad a sajátjával is.
Elolvasom »Ameddig a felvett videó vágóasztalon van és elkészül, van idő tervezgetni a motor formavilágát, élesben is megnézni olyan apróságokat, mint például a teljes járműhossz. Vajon milyen lesz, ha lábra áll?
Elolvasom »Ebben a részben végre sikerül egy nagyot előrelépni a DaiRal-nak, vagyis a Daihatsu-Ural erőforrásnak. Összeáll végleges egységgé. Persze ez sem zökkenőmentesen történik...
Elolvasom »Egy nagyon szép és fontos célokat maga elé tűző motoros felvonulásra szeretnénk felhívni a figyelmeteket. Aki teheti, már most írja be a naptárjába, és április 7-én legyen ott velünk!
Elolvasom »Formálódik végre a motor külseje is! Közben persze halad a technika is: végre pont kerül a lendkerék-mizériára. Lesz ebből még chopper...
Elolvasom »Az éppen csak lezárult 2011-es piaci év, illetve a lehetséges jövő elemzése a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete sajtótájékoztatóján elhangzottak alapján.
Elolvasom »