Mi lesz veled Suzuki? Mi az irány? Azt már látjuk, hogy a megszokottól eltérő útra lép a motoros szemmel nézve legendássá ért japán gyártó, de a motorsportokból való erőteljes kivonulás mégiscsak meglepő erejű elszánást mutat. Talán egy elektromos Burgman mutatja meg a márka jövőjét? Ezt találgatja éppen a nemzetközi sajtó is, miután a Cycle World közzé tett néhány szabadalmi eljárásból származó tervrajzot.
Az nem titok, hogy a Suzuki a korábbi években jelentős mennyiségű pénzt hagyott a világversenyeken, elsősorban talán a MotoGP-ben. Az az álláspont is ismert, hogy az onnan – és egyébként még egy sor versenyből – való távozással felszabaduló erőforrásokat fejlesztésekbe invesztálják. De azért mégis szomorú a fonál végén lévő gondolat, hogy elővárosi robogó lesz a GSX-RR-ből.
A mondjuk úgy, E-Burgman. Annak látszik. Miközben a versenytársak a cserélhető akkumulátorok felé nyúlnak, a Suzuki fixen az ülés alá rögzített akkumulátorokban gondolkodik. A 125 köbcentis kategóriának megfelelő csomag elrendezése pedig kifejezetten motorkerékpáros. A lengővilla terhelése helyett láncos véghajtás látunk a tervrajzokon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »