Kimondottan sivatagi versenyzésre építették az Egyesül Államokban ezt a nem mindennapi szerkezetet. Az alapokat egy Harley-Davidson V-Rod adja, legalábbis a váz, a motorblokk és a teljes elektronika eredeti a gépben.
A 2005-ös gép azonban minden porcikájában átalakult: kapott egy oldalkocsit, rajta egy 55 literes üzemanyag-tartállyal (a gyárin felül), hogy nomád körülmények között is messzire lehessen eljutni. A hatalmas Keizer kerekeken azonban az eredeti motor jellegére nem is hasonlító Bridgestone és Michelin off-road gumik feszülnek, a teljes futómű pedig az Öhlinstől származik.
Eddig is tudtuk, hogy egy Harleyval lehet terepen motorozni, na de ez a vasdarab azért mégis csak más. Ez kimondottan erre készült. Most pedig – és ez sem elhanyagolható – éppen eladásra kínálják a 2’000 mérföldnyi teszten már sikeresen átesett (összesen 5’336-ot futott), amúgy teljesen legálisan utcán is használható, rendszámos járművet. Az aukció augusztus 8-án napközben jár le, így ha valaki mindenképpen ezzel szeretne Bamakóba menni (ne adja az ég indulni a Dakaron), még ráér számolgatni, mennyi pénzt rejt a malacpersely.
(Hogy az aukciós kiírásban miért szerepel külön, hogy a Magyarországra történő szállítás részleteiről, illetve a fizetésről külön kell érdeklődni, arra nem tudtam rájönni. Talán egy honfitársunk már komolyan érdeklődik a szerkezet iránt? Igazán tudnám értékelni, ha hazánkba kerülne a fogat, még a tesztelésétől sem zárkóznék el!)
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Régi és csontig rágott téma, mégis újra meg újra előkerül: a vérbő sportmotor vagy a széttuningolt sportkocsi a gyorsabb? Megint összecsaptak, lássuk hát!
Elolvasom »A vadat tovább vadítani van vajon értelme? Majd kiderül, mindenesetre új technikai részletek szivárogtak ki a gyári csúcs-superbike-ról.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »
Szerintem az ülés baromi ótvar,de amúgy nem gyenge szerkezet!
Érdekelne,milyen ezen motorozni oldalkocsi nélkül.
„Érdekelne,milyen ezen motorozni oldalkocsi nélkül.”
Ezzel nem lehet motorozni oldalkocsi nélkül szerintem,elég az első futómúre vetni egy pillantást.
Az OCC csinált egy hasonló rettenetet pár éve meteorit keresőknek.
Miért? Nem fordul,vagy mi? Nem nagyon értek hozzá,de motoroznak ennél eszementebb gépekkel is. Igaz,amiket eddig láttam hasonló kerekekkel azok nem voltak ekkora motorok.
Szerintem a gumik profilja miatt. Ezek autóabroncsnak tűnnek (vagy quad), vagyis nem lehetne vele dönteni a motort. Ami szólónál elég problémás. 🙂