Amikor az alkohol és a motor összeillenek

Csecsebecse
2012. július 16., hétfő - Macko

Borbarát motorosok számára készült ez a nagyszerű asztaldísz. Nagyobb baráti körrel rendelkező bájkereknek kimondottan ajánlható!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , ,


Hozzászólások (13 hozzászólás)

eko -

„mi van ha bukok egy olyan géppel,mint mondjuk egy BMWR1200R?”

Elkopik a szelepfedél. Vagy jobb esetben a szelepfedél védö.

Lehet rá újat venni, de legalább az idomot nem kell fényezni..  🙂


Macko -

Köszi a visszajelzést!

Tényleg nagyon örülök, hogy ilyen hatást vált ki a munkánk. Amúgy jó úton jársz: minél több motort próbálsz ki, annál kerekebb világnézeted lesz. Aztán egyszer hátha kollégák leszünk! 🙂


hk417 -

Kollégák biztos nem leszünk–dokmunkas.blog.hu–nincsenek ilyen ambícióim,de ha lennének is,már túlkoros vagyok az ujrakezdéshez—csak szeretem a motorokat,szeretek motorozni.


plzltn -

http://dokkmunkas.blog.hu/

mélyre hajoltam…


hk417 -

Ne terjesszétek,hogy ekkora állat bírok lenni!!! A saját blogom „nevét” se tudom leírni–ember!!! ez már az öregkori elhülyülés lehet!(mondott valami hasonlót az asszony is múltkor,…)

Amúgy köszi,hogy vetted a fáradtságot a javításhoz!

Örülök,ha tetszik,bár sajnos „egyéb” okok miatt nem írom már jó ideje és lehet,hogy ez így is marad.


plzltn -

…a diesel motort építő ember sorozata is–vele mi van?

Jelentem, élek, és a motor is formálódik. Sőt!!! A csendet tekintsük egy olvasói böjtnek, ami után -remélhetőleg- nagy durranás következik. Mikor? Hát…nem kell már sokat aludni!  Addig is: http://www.dieselbike.blog.hu 


hk417 -

Reméltem is,hogy lesz folytatás!

Mint ottani kommentemben is írtam az miatt a cikksorozat miatt „szoktam ide” és lettem regisztrált tag.


Macko -

 A „hűbammeg” óta én sem mentem a motorral, de Zoli lassan teljesen elkészül vele. Úgyhogy tényleg hamarosan következik a Dairal nagy tesztje, amit baromira várok én is!


plzltn -

 Köszönöm,  akkor is jól esett… 

Fel is merült bennem, már korábban is, érdemes lehet majd még (ha esetleg építenék valamit) online tenni azt? Akár kevesebb részben, nagyobb átfogással, de mondjuk előre megtárgyalni az egyes megteendő lépéseket.

A te válaszodat borítékolnám, inkább kérdés ez a többiek felé. Bár az akkori szavazás részben erre is adott némi választ…

 

Persze az nem hírportál jelleget feltételez, hanem közösség szervezőit.


hk417 -

Mint már írtam,nem vagyok műszaki ember és engem,mint tipikus „végfelhasználót” nagyon le tudott kötni a motor születése a felmerülő problémák és azok „leküzdése”. Jó volt na. Meg biztos jó lesz a következő is!

Mackó!

Jó pár motort azért próbáltam és próbálok ki–bár idén biztos nem akarok váltani–mert érdekelnek a tesztjeid után.(holnap 10-re megyek az er6n próbavezetésre) A „teszteléseimhez” való hozzáállásom,a szempontjaim,véleményalkotásom nagyon megváltozott mióta a ti tesztjeiteket olvasom(még L.Ádám dolgait szeretm a Sport Motor-rol). Úgy értem,hogy az itt „tanult” szempontok alapján próbálom értékelni a tapasztalt dolgokat egy géppel kapcsolatban,figyelembe véve a saját igényeimet és „motorozni tudásomat”—sok esetben értékelődik át a kezdeti lelkesedés!

Ugyhogy köszi!


hk417 -

Most nem bunkóságból—de minek szavaztattátok meg az olvasótábort?

72%–Motortesztek! Amúgy is abban vagytok a legjobbak,


Macko -

Még a héten lesz motorteszt is, lehet hogy kettő is.

Sőt, jövő héten is. 🙂

Közben azonban mindenképpen kell gondolni arra a 9 százalékra is, aki színes kishírekre kíváncsi. 🙂


hk417 -

OK! Csak „szivóztam” cseppet!

Mint mostanra már rendszeres és lelkes olvasótok,talán javasolhatnák pár témát,ami esetleg nem csak engem érdekelne–arra az esetre,ha éppen nincs uj gép teszt.

Mi van például a Romet témával? Volt az a rövid kis teszt a gépről,azóta sem hallani róla,pedig lehet,hogy sok embernek tetszene a gép!

Nagyon jó volt a diesel motort építő ember sorozata is–vele mi van?

Volt vagy tíz éve(nem tudom pontosan) valami magyar ötvenes kismotor gyár „kezdemény”–már a nevére sem emlékszem,de akkoriban mindenki azt írta,hogy nem is rossz a gép. Aztán mélységes csend!

Vagy például egy olyasmi–lehet,hogy hülyeségnek hangzik–,hogy mi van ha bukok egy olyan géppel,mint mondjuk egy BMWR1200R? Mi történik a hengereivel,mennyit bír a boxer ilyenkor,hogy lehet megvédeni,……?

Meg még lehetne sororolni!

Ne érts félre nem „belepofázni” szeretnék,mert,hogy Balogh Tiby örökbecsü szavaival éljek,”amúgy minden fasza”,csak ezek a dolgok úgy érdekelnének és hát kitől kérdezzem,ha nem a szakembertől!


Előző bejegyzés

Indiai partnert keres a BMW?

2012. július 12., csütörtök
Üzlet

Következő bejegyzés

Japán beszállítóval dolgoztat a BMW

2012. július 18., szerda
Ruházat

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt