Ahogy fokozatosan kerültek elő a Hawk 11 részletei, úgy ismerhettük meg egyre jobban az új Honda részleteit. Az első hírek még a CB1100 utódjául szolgáló nakedről szóltak, de már az első képek alapján kiderült, hogy inkább azon a vintage vonalon haladnak, amit először az MV Agusta a Superveloce 800-zal, majd a Triumph a Speed Triple 1200 RR-rel taposott szélesebbre.
Az összképet eleve meghatározza a hatvanas évek versenymotorjait idéző fejidom, a központi elemként megjelenő kerek körlámpával. Az Osaka Motorcycle Show keretein belül élőben kiállítják a motort, de ezzel együtt megérkeztek az első teljes alakos fotók is.
Bár a korábbi videókon és képeken mind egy sötétkék változatot mutogattak, a kiállításra kivittek egy valamivel kevésbé izgalmas fekete/szürke változatot. Ráadásul nem is teljesen gyárit, hanem olyan apró módosításokkal felszerelve, amelyek majd a való életben is megjelennek ezeken a motorokon. Ilyenek a tankvédő gumi vagy a stílushoz nagyon is illő Moriwaki kipufogó rendszer.
Magáról a motorról többnyire azt tudjuk elmondani, amit eddig is. A platform az Africa Twintől származik. A váz és a blokk látszólag változatlan, utóbbi várhatóan ugyanúgy 102 lóerő és 104 Nm. A különbségeket a dizájn területén kell keresni. A kisméretű fejidom, a szolid kis plexivel a hatvanas éveket idézi. A kicsi kerek, lefelé fordított tükrök merész stílusúak, az ergonómia a csutka kormány ellenére inkább nakedesen kényelmesnek hat. A motor nemzetközi bemutatójára a közeljövőben számítunk.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Harley-Davidson a kínai Qianjianggal közösen hozza létre a jelenleg létező legkisebb köbcentis 338R-t.
Elolvasom »Mit tud felmutatni a 300 lóerős H2R Kenan Sofuoglu kezei alatt az 1000 lóerős hibrid Ferrari SF90-nel szemben?
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »