Nagyfiús kisfiú

Teszt: Honda CBR250R
2011. november 04., péntek - eko

A Honda végre egészen tisztességes palettát kínál a negyedliteres kategóriában. Most egyhengeres sportmotorjukat kérdeztük ki.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

manko92 -

A mai forgalomban sajna egy ilyen motorral elég sok kellemetlenség érheti az embert, de A pontból a B pontba jutni teljesen tökéletes

EKO! elég nyomatékos a motor, vagy csak elírás? 😉


Helmets on -

Hát én azt tapasztaltam hogy azért a 125-ös egy 120Kg (nálunk két személlyel) körül is hozza a 80-100-at az esetek többségében, a fogyasztása meg bőven 3 liter alatt marad….persze a nyélgáz megvan és az előzés is macerásabbb.

Aki meg csak városban használja annak meg nem gond a végsebesség.

 

Jó kis motor ez, bár én most is úgy látom hogy egy “500-assal” szemben nem alternatíva, egy 30-40 lóerős (sőt ma már erősebbek is) motor sem fogyaszt lényegesen többet (vagy semmivel) de jobban megy és az is lehet Ak…és akkor utas meg csomag is belefér könnyen.

 

Még az olcsóbb fenntarthatóságban sem vagyok annyira biztos.

 

 

 

 

 


Moto-Cat -

“A mai forgalomban sajna egy ilyen motorral elég…” Remélem manko, ezt nem gondoltad komolyan. Egy ilyen motorral röhögve. De még én is a kis robogómmal. Röhögve közlekedek a Vácin, meg a Szentendrein, meg az Árpád hídon. Pedig nincs tuningolva. Csak tudni kell használni! Ez a ‘kis’ Honda pedig tökéletes arra, amire ki lett találva. Ha most kéne kezdenem a motorozást, tuti, hogy egy ilyen géppel állnék neki.


Kaján -

“Nagyon sokáig hiányzott a 250-es kategória a motorok piacáról.”

Európában és az USA-ban(bár ott kevésbé).

Ázsia,Óceánia és a “fejlődő” országok el voltak-vannak látva a frankó kis japcsi gépekkel.

 

A CBR250 városi és  város környéki szaladgálásra szerintem teljesen elég.


manko92 -

Én a városon kívüli közlekedésre gondoltam, de a városban evidens, hogy tökéletesek csak messzebbre kényelmesebb egy nagyobb masina
 


Manó -

 Talán emlékeznek rá páran, régebben a gyártók csináltak olyan motorokat, mint a CBR250RR.  Négy henger, 40 lóerő, technikai csemegék, igazi mini superbike…  Persze nem volt olcsó.

Volt idő, amikor a tartalom győzött a költséghatékonyság felett. Sajnos ezek az idők elmúltak.

Ettől függetlenül a kis CBR biztosan nagyon jól használható a mindennapokban. Az is igaz, hogy kezdésnek érdemesebb megvenni, mint egy agyoncsapott régi RR-t, de engem valahogy nem hoz lázba. Inkább nosztalgiázok. 

(Legalább a szupersport-jelleget ne erőltetnék, mert azon röhögnöm kell. Hosszan, percekig….)


Milan_Milan -

 

 

“Nincsenek bonyolult műszaki megoldások, nincsenek meglepetések.” 

 

http://indavideo.hu/video/Motorral_a_parkolohazban_-_David_Milan


dani -

 ”A mai forgalomban sajna egy ilyen motorral elég sok kellemetlenség érheti az embert,”

Szó sincsen ilyesmiről.

A motorcycleusa.com 8.5mp-t mért 0-60mph (kb 0-100kmh) gyorsulására. Autóban ez már a sportkocsi kategória.

Annó a VTR250 nyergében csodálkozam el, hogy egy negyedliteres motor milyen jól tud menni.(Az papíron kicsit erősebb, mint ez.)

Szerintem csúcsban is biztosan megy 140 fölött. 

 

 


Kaján -

“A mai forgalomban sajna egy ilyen motorral elég sok kellemetlenség érheti az embert”

Maximum az autópályán.Városi-elővárosi forgalomban megeszik ez is szinte minden autót(nyilván nem egy 500le-s Ferrari-t vagy Porsche-t ).


Előző bejegyzés

Tűz, kő és homok – 2. rész

2011. november 01., kedd
Túrabeszámoló

Következő bejegyzés

Tűz, kő és homok – 3. rész

2011. november 08., kedd
Túrabeszámoló

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt