Ahogy tavaly is készült egy Bond Edition Scrambler 1200 a Nincs idő meghalni, avagy angol nyelvű címén No Time To Die c. James Bond filmhez, úgy idén is felmelegítette az együttműködést a két brand. A film közeli bemutatója alkalmából ezúttal egy Tiger 900-ból faragtak 007-es, limitált szériás gépet. Ezekből mindössze 250 darabot értékesítenek. Természetesen sorszámozva, hitelesítve.
Az idei Bond Edition a Tiger 900 Rally Pro változatára épít. Azaz nem a közútra optimalizált GT, hanem a tereporientáltabb, hosszabb rugóutakkal rendelkező, küllős felnis változatra. Naná, végtére is mi lenne egy magára valamit is adó James Bonddal, ha a nevéhez fűződő motorkerékpárral még egy padkáról se lehetne megpattintva lejönni? Annak is a magasabb felszereltségű “Pro” kivitelére Triumph Shift Assisttal, bővített üzemmódokkal, fűtött üléssel és guminyomás szenzorral.
De miben nyújt többet a Bond Edition? Először is az elegáns fekete zakókat idéző fényezéssel, kiegészítő aranyszín Triumph logóval, Tiger és 007 feliratokkal. A kifinomult ízlés jegyében a gyári dobokat a kukába helyezték és Arrow darabokkal helyettesítették. A Battlaxokat Michelin Anakee Wildra cserélték, a TFT kijelzőt pedig saját, 007-es beköszönéssel programozták. Az ikonikus számsor még az ülésen tűnik fel, a kormánybefogóba gravírozva pedig a limitált széria sorozatszáma került.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »