Valentino Rossi a motorozás cicije. Elég rátenni a képét a dobozra, sőt talán még csak megemlíteni is, rögtön könnyen vevőre talál a termék. Sapka, sál, motorlánc? Oly’ mindegy. A japán DID sem állt ellen a csábításnak, lepaktált a húzóbranddel. Ennek eredményeként itt a VR46 lánc.
A Ducatival nemrégiben szerződést kötő Valentino Rossi fémjelezte motorlánc egyébként nem egy különlegesen erős vagy bármilyen szempontból a normáltól eltérő alkatrészt. Ugyanezeket a láncokat megtalálod 520 VX2 vagy 525 VX név alatt, néhány kósza ezressel kevesebbért.
Az X-gyűrűs láncon a lézervésett bajnoki logó és a rajtszám jelenti az igazi pluszt. A maratáson túl a szép színeivel hódít, amik miatt vétek lenne láncolajozó nélkül használni. A gyártó ajánlása szerint az 520-at 125 és 750 köbcenti közötti, míg az 525-öt 900 köbcentiig bezárólag érdemes használni. A Louis egyik hazai beszállítóinál 46.200.- és 60.900.- forint közötti áron rendelhető.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »