Tovább bővíti az R18 kínálatot a BMW. A jelenleg elérhető alapmodell, azaz First Edition mellett jelenleg a Classic változat érhető el nagyplexivel, bőrtáskákkal és másik kipufogóval. A család harmadik tagja pedig a Harley-Davidson Street Glide és az Indian Chieftain receptjéhez hasonló Bagger lesz Batwing-szerű fejidommal, dobozokkal és igen, nagyon úgy tűnik, hogy rádióval.
Magáról a Bagger változatról korábban már láthattunk néhány korai kémfotót. A sztoriban most az az előrelépés, hogy beindult a tervrajzok szabadalmaztatása Németországban. Ez egyfajta megerősítése annak, hogy a következő variánsnak ez várható, méghozzá záros határidőn belül. Legkésőbb 2022-ben, de egy baráti beszélgetés során már úgy fogalmaznék, hogy még idén.
A rajzok alapján a Classic kétszemélyes ülése kerül fel. Az oldaldobozokba gusztusosan integrálják a féklámpát és az indexet, a fejidomba pedig egy akkora TFT képernyőt, hogy azon simán nekiállnék egy Gyűrűk Ura maratonnak. Az, hogy a hátrameneti fokozatot tényleg megkapja-e, az még kérdéses, a tankforma azonban változik, aminek nem a dizájnfinomítás, sokkal inkább a hatótáv megnövelése lehet a célja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »