Ha versenymotorokról van szó, pontos adatokat nem lehet tudni. Jobb esetben ugyan a hozzájuthatunk néhány hozzávetőleges számhoz, kevésbé titkos információhoz, de ettől nem kerülünk közelebb az igazsághoz. Így van ez a Suzuki GSV-R utolsó nyolcszáz köbcentiméteres változatával is. A több mint 225 lóerős masina közelítőleges adatainak számbavétele helyett így inkább azt érdemes megemlíteni, hogy Bautista gépe a tavalyi masina kis továbbfejlesztésével jött létre. A mérnökök javítottak a váz és a lengőkar merevségén, optimalizálták a súlyelosztást, és a versenymotor egy sokkal korszerűbb elektronikus vezérlést kapott. A képeken látható új fényezésű vas a március 20-i quatari teszten lép először a nyilvánosság elé.
Cimkék:
Éppen csak bemutatták, a Motus máris az egyik legrangosabb amerikai motoros eseményen parádézik az MST-01-gyel.
Elolvasom »A hírre mindent mondhatunk, csak azt nem, hogy férfias. No de hölgyek is motoroznak, sőt ők használnak Coco Mademoiselle parfümöt is.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Strandkorlátkék