Rendben, tudom, kínai. Ezen úgysem fogunk tudni túllépni. Elsőre, pláne a kommentelők között egészen biztosan nem, hiába mondom, hogy nézz rá a telefonodra mielőtt ez alapján ítélsz, hiába mondom, hogy először próbáljuk már azért ki, hiába mondom, hogy érdemes szétnézni a motoripari összefonódások között is. Mármint mielőtt. Akárhogy is, a CFMoto a quadokon túl is igyekszik megvetni a lábát az európai piacon, ezúttal a 300SR névre hallgató modelljükkel. Extra bátor – vagy talán vakmerő – lépés a gyártótól, hogy nem valamilyen patinás európai brand mögé bújva teszik ezt.
Az idomok mögött egy 300 köbcentis egyhengeres DOHC blokk lapul, amely 8.750-es fordulaton 29 lóerővel és 7.250-nél 23.5 aszfaltszaggató newtonméternyi forgatónyomatékkal kecsegtet. Ha a 41 lovas R3 és a 44 lóerős 390 Duke elől próbálnak vevőket elhorgászni, azt nyilvánvalóan nem a műszaki adattáblával fogják megtenni. Hanem, bizony…
Igen, várhatóan a vételárral. Hát persze! Pontos európai adat még nem áll a rendelkezésünkre, de más piacokon hozzávetőlegesen féláron mérik egy Yamaha R3-hoz képest. Ez lefordítva azt jelenti – ha a CFMoto tartja magát ehhez az árazási stratégiához – hogy 1,1-1,3 millió forint körüli újonnani vételárra számítunk. Gondoljuk csak végig! 30 lóerő, jó dizájn egy 125-ös áráért. Lehet fanyalogni, de nekem az a tippem, hogy fogunk belőle látni a hazai utakon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »