Alapvetően nem foglalkozunk az ázsiai piac időnként torzszülött motorkerékpárjaival. Ez alól kivétel, ha várhatóan valamilyen hatással lesz egy arrafelé megjelent termék az európai piacra, valamelyik nagynevű gyártó köti össze üzleti csápjait a keleti végekkel, vagy nagyon ritka, a mostanihoz hasonló esetben. Amikor már annyira pofátlan a nyúlás, vagy annyira extrém az iszonyat, hogy az már érdekes. Az alábbi motor felületes első ránézésre egy Ducati Scrambler Icon. De nem. Közel sem. Hú, de nagyon nem! Van ötleted, hogy melyik országban gördült le a gyártószalagról? Hát persze, hogy van…
Na de mit is látunk az alábbi képeken? Nem mintha nem lenne a mi szempontunkból mindegy, de mégis, egy péntek esti sör melletti okoskodáshoz még jól jöhet: ez itt a Lifan Hunter 125. A 10 lóerős, egyhengeres másolat ugyan kínai gyártmány, de több ázsiai piacon is elérhető.



A hasonlóságok több ponton is kiütköznek a Ducati Scrambler Icon motorral. A váz kialakítása, a fényszóró, az ülés kialakítása, a fényezése… A legnagyobb kérdés, hogy vajon a Ducati tervez-e valamiféle lépésre a rendkívül látványos másolás miatt.

Cimkék:
Nagyon úgy tűnik, hogy a Honda visszahoz egy cruisert a kínálatába, méghozzá a Rebel nagy változatát, 1100 köbcentivel.
Elolvasom »Nagy a csend az Aprilia háza táján, hogy mi lesz az egyelőre csupán Euro4-et teljesítő 900-as Shiver és Dorsoduro modellekkel.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »