A BMW Motorrad lehúzta a lepedőt a legkisebb túraendurójáról, a szigorodó környezetvédelmi normák okán frissített G310GS-ről. A külső jegyek nem változtak, de ha már úgyis bele kellett nyúlni az Euro5 miatt, akkor az egyébként is értékesnek talált belbecs néhány tételén javítottak egy kicsit.
És hogy mik ezek a tételek? Először is az egyhengeres blokk, amelynek 313 köbcentiméternyi hengerűrtartalmából továbbra is 34 lóerőt halásztak ki. Azonban ezentúl a gázkar ride-by-wire, a tengelykapcsoló pedig anti-hopping technológiát kapott.
Az előző szériás G310GS-nek a hátsó lámpája volt LED-es. A következőkben már elől is ugyanezt találjuk és az irányjelzők tekintetében is elengedték a hagyományos foncsorokat. További fontos változás, hogy a kuplung- és fékkar állítható lett. Ezeken kívül a BMW új színeket kínál a legkisebb GS-hez. A hagyományos fehér/szürke kombináció mellé jön egy “Rallye” változat piros vázzal, kék tankkal, valamint a GS 40. szülinapját ünneplő fekete/sárga színváltozat is elérhető hozzá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »