Ennek a rettenetesen barátságtalan, 2020-as júniusnak a végén nehéz őszintén rákívánni az Indian új fejlesztésére. Pedig ahogy a fűthető ülés és markolatok elterjedtek a világban, és ezer meg ezer motoros ma már nem szeretné elképzelni motoros pályafutását nélküle. Na, hát pont ugyanúgy a hűthető változatnak is lehet értelme.
Csak gondolj azokra a bizonyos kánikulában töltött napokra! Amikor a motor áll egy órát a tűző napon, amíg megálltok ebédelni vagy amikor a kocsisorok között tökörészel a Hungárián…

A ClimaCommand Classic Seat ezekre a pillanatokra egyfajta enyhítést jelenthet. A techonlógia három sarokpontra épül. Egy termoelektromos modulra, ami elszivattyúzza a hőt. Egy ennek a hűtésére kialakított csatornára, valamint a grafén felhasználásra, ami segít fűtés vagy a hűtés egyenletes elosztásában. Az ötlet egyébként nem egyedülálló. A Honda mérnökei tavaly ehhez hasonló kísérletekbe kezdtek.

Cimkék:
Mit tehet az egyszeri LEGO rajongó, ha az asztali méretű Ducati Panigale V4R modell már megvan? Újraépíti egy valódi idomait.
Elolvasom »Ha nem lenne már önmagában is elég különleges az Italjet Dragster, akkor máris itt van hozzá a limitált változat.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »