Négy vadonat új modell fogja megkapni a híres olasz emblémát. Ugyanis a gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy érkezik néhány kis MV Agusta, méghozzá nem is olyan sokára. Az újdonságok erőforrása 350, valamint 500 köbcentiméteres lesz, és most fog megakadni a falat a torkodon: a kínai Loncin vállalattal segítségével mutatkoznak be.
Bizony. Azzal a kínai vállalattal, amelyik korábban a Hondával együttműködve, hogy is mondjam… eltanulta a fortélyokat. Az a brand, amelyik egyébként egyfajta prémium szegmenst kíván képviselni a kőkemény ázsiai piacon. Ahová minden szokást és biztonsági játszmát felrúgva, arrafelé kifejezetten nagynak számító 650 köbcentis modelleket is gyártanak.
Az együttműködésnek két oldala van. A kis MV Agusta motorokkal az olasz brand lefelé tud terjeszkedni. Ezt a lépést a legtöbb motorgyártó vállalatnak meg kell lépnie, amennyiben növekedni, vagy rosszabb esetben pusztán fennmaradni szeretnének. Ezt a manővert még a Harley-Davidson sem tudta kimanőverezni. Az olaszok mérnöki tudása és tapasztalata pedig a Loncin prémium almárkája, a VOGE motorkerékpárjain fog változásokat létrehozni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »