Megújítja a Vespa GTS modelleket a Piaggio. A szempontok: kütyüsödés, stílus és kényelem. Vagy valami ehhez nagyon hasonlóan fogalmazná meg “Marketinges Béla” azt, hogy mit kell nézni a 2019-es Vespa GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport és GTS SuperTech modelleken. Hiszen ezek az érintett darazsak az üléspozíció enyhe variálásával, a technológiák aktuális szintre hozásával és egy-egy új motorblokkal kerülnek jövőre a szalonokba.
A GTS-ek legkütyüsebbike a SuperTech kap egy okostelefon kompatibilis, színes TFT kijelzőt. Valamint mindegyik fent felsorolt modell LED-es világítást kap előre és hátulra is azért, hogy még jobban észrevehetőek legyenek más közlekedők számára.
Ezeken felül mindegyik modell megkapja a szokásos 125 köbcentiméteres erőforrás mellett az új 300 köbcentis motorblokkot. A 300 HPE – azaz High Performance Engine – egy négyütemű, egyhengeres, 23 lóerős szörnyeteg. Na nem ez a truváj, hanem hogy a Magneti Marelli ECU segítségével teljesíti az Euro5 normáit is.
A Vespa legkedvesebb fejlesztése azonban talán mégiscsak az új ülés. Hiszen fel lehet itt vágni a 12%-os lóerő növekedéssel, de egy hamisítatlan hangulatrobogó esetében, ami annyira szép (és drága), hogy a tulaj nem akar róla leszállni tán mégiscsak fontosabb a kényelem. Na és, hogy el tudjon helyezni két – nyitott – sisakot az alá a bizonyos ülőalkalmatosság alá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »