Tudom, hogy még belegondolni is nehéz. De bizony ám, az nem volt még annyira régen, hogy a motorkerékpáros piac közel sem volt ennyire feltöltve retro és vintage motorokkal, mint ahogyan azt manapság megszoktuk. A Kawasaki W650 és a Triumph Bonneville egészen más irányból közelítette meg a régi korok formáit, a cruiserek más világot jelentettek, a forradalom még váratott magára. De már akkor is volt egy gép, ami mindenhol magára vonta a figyelmet. Valami, ami nem az öreguras gentleman oldaláról próbálta behozni a retrót, hanem bele mert csempészni egy kis café raceres dögösséget. Azt, ami ma már annyira magától értetődő, hogy szinte minden motorgyártó vállalat reflektál rá a maga módján. A nagy múltra visszatekintő Moto Guzzi V7 volt az.
Ráadásul úgy tűnik, hogy a Guzzinál elég jól ráéreztek a limitált szériák gyártására. Az, hogy a krómszín csillogás tetszik-e valakinek az nyilvánvalóan véleményes kérdés, de az, hogy az Anniversario kivitel az utolsó szálig elfogyott, nyilvánvalóan azt jelenti, hogy nem nyúltak mellé a tükörpolírozott krómtankos kiadással.
Nem csoda, ha egészen hasonlóra vették ezúttal is a figurát. A V7 Carbon Shine kicsit újra van színezve, de az alapvető értékek maradtak azok, amik. Ezalatt pedig természetesen a hosszában beépített V2-es erőforrás és a bitang megjelenést kell érteni: egyszerűen megunhatatlan.
Az Anniversariohoz képest olyan nüansznyi különbségek vannak, mint az, hogy a barna tankbőr helyett ezúttal feketét kap a vásárló. Az üzemanyagtartályon lévő embléma nem kapott aranyszínű bevonatot és öntött fekete felniket raktak rá a krómozott küllős helyett.
A limitált szériás gép a nevében lévő carbon szót a szénszálas első és hátsó sárvédőivel érdemelte ki. A különleges V7-ből mindössze 500 darabot gyártanak, így aztán jó esély van arra, hogy ez is hamar el fog fogyni.

Cimkék:
William Wark felfüggesztett börtönbüntetést kapott azért, mert óránkét 200 kilométeres sebességgel küldte a motornak.
Elolvasom »A Ride Vision olyan technológiát fejleszt, ami 360 fokos látószögben segít előre figyelmeztetni a motorost a veszélyes helyzetekre.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »