Harcias Dark Custom modellek, az újonnan visszatért Road King, a Rushmore projekt által életre hívott Road Glide Special, teljesítménybeli és stílusbeli újításokkal gazdagított Harley-Davidson motorkerékpárok: szeptember 19-én a Harley-Davidson Budapest bázisán nyílt nap keretén belül mutatták be a nagyközönségnek a legendás amerikai márka 2016-os modelljeit.
A látogatók, köztük a sajtó képviselői először találkozhattak élőben a megújult Harley-Davidson modellekkel, köztük a Dark Custom mozgalom képviselőivel, az új Iron 883™ és Forty-Eight® modellekkel, az Európában újra forgalomba állított nagy klasszikussal, a Road King-gel, de közelebbről is megcsodálhatták az egyik legkiválóbb teljesítménnyel rendelkező túramodellt, a Road Glide Special-t. A sajtótájékoztatót Dobai Attila nyitotta meg és elmondta, hogy a 2016-os egy történelmi jelentőségű év a Harley-Davidson számára. A megújult Dark Custom motorokkal és a bevezetésre kerülő legújabb S-sorozattal, ezen felül a Road Glide Ultra visszatérésével és a népszerű Heritage Softail Classic újratervezésével a márka minden eddiginél erőteljesebb modellpalettával lép a piacra.
A korlátozott példányszámban kapható Fat Boy® S és Softail Slim® S gazdag fényezést és a lenyűgöző Screamin’ Eagle Twin Cam 110 motorblokkot vonultatja fel, amelyekkel a stílus és a teljesítmény egy észveszejtő egységét hozza létre. Az eddig csak a Touring modelleknél kapható nagy teljesítményű Twin Can 103™ motorblokk valamennyi Softail® modell teljesítményét megemeli, így ezzel a Harley-Davidson történetében a legerőteljesebb cirkálócsalád született meg. A Harley-Davidson elektronikus tempomat a 2016-os Heritage Softail® Classic, Softail® Deluxe, Fat Boy S és Softail Slim S modelleken alapfelszereltség, és tartozékként minden 2016-os Softail modellhez is kapható lesz. A Road Glide® Ultra motorkerékpár visszatértével pedig a Rushmore projekt touring-forradalma ismét kiszélesedik.
Dobai Dániel a Dark Custom modell két képviselőjét az új Iron 883 és Forty-Eight modelleket mutatta be. Az új Iron 883 modell, a garázsban összerakott bobberek múltjából és jelenéből merítve levágott és átfúrt, szándékosan enyhén nyers motor. Koromfekete hajtáslánc és kipufogó, drag-típusú kormány és egyszemélyes bordázott üléshuzat a puszta öklű utcai stílust idézi. A motort 883 köbcentiméteres Evolution® V-Twin motor hajtja, a motorozhatóságot és a kezelhetőséget pedig tovább fokozzák a cartridge-típusú villák és az új emulziós hátsó lengéscsillapítók. Így a márka ígérete szerint a 2016-os Sportster® modellek fél kézzel elbánnak az egyenetlen utakkal, hiszen a vadonatúj első és hátsó felfüggesztés és a tökéletesített ülések együtt olyan kényelmet és irányíthatóságot biztosítanak, mint még soha. Ezt persze majd mi is kipróbáljuk…
A Dark Custom mozgalom hívta életre a Harley-Davidson utolérhetetlen tesztmotorozás versenyét, az “Egyszer egy életben” programot, ahol a fődíj egy Dark Custom motorkerékpár és egy mesés amerikai utazás. A versenyre jelentkezőknek nem kell mást tenniük, mint kiválasztani álmaik Dark Custom Harley-ját, tesztvezetésre jelentkezni és máris beneveztek a játékba. A szerencsés nyertes megkapja a választott Dark Custom motort, amelyet Dais Nagao-val, a Harley-Davidson designerével közösen tervezhet meg, alakíthat a saját stílusa szerint. Az október végéig tartó játékra ide kattintva tudsz jelentkezni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »