A Ducati az idei évben kedveskedett már az 1200-as Monsterrel a naked kategóriát kedvelőknek – gondoltak viszont azokra is, akik beérik némileg kevesebb köbcentivel. A középkategóriába kellett valamivel előrukkolniuk, így fogták a Hypermotardban már jól bevált Testastretta 11°-es blokkot és építettek köré egy közepes Monstert. Az előzetes tervek alapján 2015-re vállalták a típus elkészítését – várhatóan az őszi milánói seregszemlén mutatják be hivatalosan a nagyközönségnek az új Ducatit.
Azonban egy kép szárnyra kapott a világhálón és ahogyan ilyenkor szokás, futótűzként terjed – a gyártó legnagyobb örömére vagy bánatára. Örülnek egyrészt a bolognaiak, mert már most mindenki az ő motorjukról beszél, de bánatosak is, mert a konkurecia így tudja igazítani a saját modelljeit is a közeljövőben. Az új 800-as Monster – amely egyes pletykák szerint 821-es jelölést kap – beleillik a típuscsaládba, az 1200-as Monster stílusjegyei fedezhetők fel rajta, bár a lengővilla itt hagyományos kétkarú. A műszaki adatokról pontos információ nincs, annyit lehet csak tudni, hogy a konkurencia motorjainak a teljesítménye van becélozva – nagyjából 110 lóerőre számíthatunk, komoly elektronikai csomaggal kiegészítve.
A motor sorozatgyártása és forgalmazása 2015 tavaszától kezdődik, így van még idő gyűjtögetni annak, aki ellenállhatatlan vágyat érez magában egy új Monster birtoklására.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »