Dennis Franz neve nem először szerepel az Onroad.hu virtuális hasábjain. Majdnem tív éve már, hogy eladásra kínálta egyedi építésű V8-as blokkal ellátott motorkerékpárját. Akkor egy BMW R650 vázába épített egy saját maga által készített Honda alapú erőforrást. A nyughatatlan alkotó az elmúlt évtized során sem pihent, hanem számtalan érdekes dolgot hozott létre. Például a V8 iránti vonzalma sem múlt el: azóta alkotott még különlegesebb, de ugyanilyen hengerelrendezésű motorkerékpárt.
A blokkot ezúttal teljesen saját maga készítette – YouTube csatornáján külön kisfilmet találhatunk a léghűtéses V8 első indításáról is. A mindössze 392 köbcentiméter lökettérfogatú blokkocska már akkor is szépen szólt – azonban egy év alatt elkészült köré a kétkerekű “gazdatest” is. A motor maga egy elképesztően szép, nagyjából száz évvel ezelőtti amerikai vasat idéz – éppen csak a közepén a picike nyolchengeres dohog. Annyira szépen, hogy a hangja alapján bátran lehetne jóval nagyobb is. Na hangerőt fel!
Esküszöm, nekem jobban kellene, mint egy BossHoss! Na jó, annak is megvan a maga egyedisége és varázsa, de ez a kis gyöngyszem az én értékrendemben többet ér. Reméljük, látunk még újabb alkotásokat is kikerülni a zseniális idős konstruktőr kezei közül!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »