Hosszú évek óta van egy olyan bolondériánk, hogy az újév első napján iziben megnyitjuk a motoros szezont. Természetesen mind tudjuk, hogy ettől az még odébb van és várni kell rá bőséggel. De akkor is jól esik január elsején egy rövidet motorozni és legalább egymás tenyerébe csapni. Megtettük ezt pár tucatnyian akkor is, amikor éppen fagyott és szállingózott a hó. Amikor az időjárás kegyesebb hozzánk, akkor pedig logikusan sokkal többen is össze szoktunk gyűlni. Nos, úgy tűnik, 2023 első napján ismét egy szinte tavaszias Onroad.hu ÉVADNYITÓ vár ránk – így kimerészkedhetünk Budapest területéről.

Találkozási helynek nem Budapest belterületét választottuk – így talán egyszerűbb lesz az elindulás, ha sokan leszünk. Budaörsön a Tesco parkolójában randizunk, a Shell kút és az áruház közti területen. Itt tudtok tankolni, vélhetően a McDonald’s nyitva lesz, így aki akar, ehet is. Találkozási időnek tűzzünk ki 11 órát – addigra talán aki nem ütötte nagyon szét magát szilveszter éjjel, az rendben lesz. 🙂 Az indulás ideje 11:30 – így addigra mindenki legyen menetkész! Az útvonalunk: Budaörs – Biatorbágy – Sóskút – Pusztazámor – Tárnok – Érd – Budapest. Erről a linkről le is tudod menteni!

Abban az esetben, ha a pillanatnyi előrejelzéssel ellentétben az időjárás mégsem lesz annyira kegyes, a pusztazámori kitérőt kihagyjuk. Errefelé ugyanis akad néhány igen csúszós aszfalttal rendelkező kanyar – ködös, hűvös időben kár arra menni. Illetve abban az esetben is előfordulhat rövidítés, ha a BMW CE 04 akkumulátora nem bírná végig – de erre kicsi az esély. A lényeg: a fenti térképen látható hosszabb út 61, a rövidebb pedig 54 kilométer hosszú.

Ami biztos, hogy a végcél a Budai Kuckó lesz a Kiss János altábornagy- és az Ugocsa utca sarkán. Oldi barátunk a kedvünkért kinyit, és forró teával, illetve kávéval vár minket. Amennyiben sokan együtt maradunk a célállomásig, az ottani leparkolás igen komoly odafigyelést fog igényelni – a járdákon, a gyalogosoknak helyet hagyva kell majd elhelyezni a motorokat. Akik kitartunk idáig, picit még tudunk beszélgetni, majd szépen elszéledünk hazafelé – ahogy szoktuk. Addig is BOLDOG ÚJ ÉVET mindenkinek – és találkozzunk holnap az Onroad.hu ÉVADNYITÓ guruláson!

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Alig mutatta be a japán gyártó a stílusában megint igen erős CL500 modelljét, már jön is kistestvére, az egyhengeres CL300.
Elolvasom »Nem, most semmiféle kattintás-vadászat nincs a címben. A Dakar ugyanis már az első szakaszán komoly meglepetést tartogatott.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »