Nem csak a formát, hanem magát az elnevezést is a motorozás múltszázadi történetéből kölcsönözte a Honda. A CL500 típusjelzése a márka 60-as, 70-es évekbeli scramblereihez vezethető vissza, amiket 125-450 köbcenti között forgalmazott a japán gyártó.
A 2023-as CL egy jól ismert és egyúttal jól bevált típus platformtestvére. A blokk és váz a CMX500 Rebeltől érkezik, de a segédvázon módosítottak és fent elhúzott kipufogót tettek rá. A teljesítmény tehát jól ismert: 45 lóerő és 43 Nm forgatónyomaték.

Azaz a legfontosabb tétel továbbra is áll: A2-es jogosítvánnyal vezethető. A motor karaktere az ECU újraírással változik, de az eget megrengető különbségre azért nem számítunk. A CL500 színeiben a korábbi CL-eket fogja idézni: a kék, a zöld és a narancssárga mind megtalálható a típus történetében, a feketénél pedig nincs nagyobb örök klasszikus.

Cimkék:
A 2023-as Indian kínálatba érkezik az elég vagánynak ígérkező FTR Sport kivitel és némi könnyebb frissítés.
Elolvasom »Komoly döntést hozott a Suzuki, sorkettőre cserélte a korábbi SV 650-et. De mit ígér nekünk a GSX-8S?
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »