Nem csak a formát, hanem magát az elnevezést is a motorozás múltszázadi történetéből kölcsönözte a Honda. A CL500 típusjelzése a márka 60-as, 70-es évekbeli scramblereihez vezethető vissza, amiket 125-450 köbcenti között forgalmazott a japán gyártó.
A 2023-as CL egy jól ismert és egyúttal jól bevált típus platformtestvére. A blokk és váz a CMX500 Rebeltől érkezik, de a segédvázon módosítottak és fent elhúzott kipufogót tettek rá. A teljesítmény tehát jól ismert: 45 lóerő és 43 Nm forgatónyomaték.
Azaz a legfontosabb tétel továbbra is áll: A2-es jogosítvánnyal vezethető. A motor karaktere az ECU újraírással változik, de az eget megrengető különbségre azért nem számítunk. A CL500 színeiben a korábbi CL-eket fogja idézni: a kék, a zöld és a narancssárga mind megtalálható a típus történetében, a feketénél pedig nincs nagyobb örök klasszikus.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »