Új európai szereplők érkeznek a Moto Morini kínálatába. Az X-Cape hozta a kötelező ADV stílust, most pedig jön két hatötvenes a motoros kultúra csupaszabbik ágáról szakajtva. Egyébként a motor nevét nem bonyolították agyon. A Seiemmezzo valahogy így fordítható: hat és fél. Ehhez jön hozzá az STR, ami a kicsit modernebb hangvételű nakedet, míg az SCR a scrambleresített változatot takarja.
A blokk 649 köbcenti. Az, amit az X-Capeben is megismertünk. A CFMoto származású blokkhoz eredetileg Kawasaki ősöket rendelhetünk. Mára nem kifejezetten harapós, de lelkes visszaváltogatásokkal egészen tisztességesen használható erőforrás a maga 60 lóerejével és 56 Nm forgatónyomatékával.
De nem csak a blokk, hanem az adventure testvér egyszerű acélcső váza is visszaköszön, ugyanakkor a lengővilla egy igényesebb alumínium darab. Az első villákat nem a Marzocchi, hanem a Kayaba szállítja előre és hátra is. Utóbbit előfeszítésében állítható, rugóúttal viszont csak mértékkel kecsegtetnek: 120 milliméter. Bár alapvetően az STR és az SCR dizájnban tér el egymástól, utóbbi valamivel magasabbnak és szélesebbnek is ígérkezik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »