A Peugeot megújította Django robogóit 2022-re. A ráncfelvarrás része a retró hatású dizájnelemek frissítése, valamint egy új színösszeállítás. A Shadow messziről felismerhető sötétzöld és fekete városi rejtőzködő színeiről. Az új kivitel elérhető a modell 50 és 125 köbcentis változatában is.
Az 50 köbcentis, Euro5 kompatibilis változatban 3,5 lóerőt fog teljesíteni. Apró érdekesség, hogy az elektromos indítógomb mellé mintegy régimódi hagyománytiszteletből berúgókart is mellékelnek. Retró megjelenés és indítás. A robogó legnagyobb elérhető sebessége természetesen a szabályokhoz igazodó 45 kilométer/óra, a motor tömege 126 kilogramm. A megállítást nem bízták a véletlenre: 200 milliméteres tárcsa került előre és 110-es hátra.
A 125-ös természetesen már egy lendületesebb példány. 10,6 lóerővel és 9,3 Nm forgatónyomatékkal kecsegtetnek. A csinos francia ingázónak 2,3 literes átlagfogyasztást adtak meg, ami a 8,5 literes tankkal úgy 380 kilométeres hatótávot jelent. Ezzel már nem lehet a berúgókarral vagánykodni, az ugyanis a nagyobbik változathoz nem jár. Az első fék megegyezik a kisebbik testvérén lévővel, hátra viszont 190-es tárcsa kerül.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »