Egy ideig úgy tűnt, mintha a Harley-Davidson felénk nem is akarná felvállalni, hogy készítenek egy – a milwaukeei mércéhez mérten mindenképpen – kicsi hengerűrtartalmú motort. Ráadásul a kínai Qianjianggal közösen. Ez a két információ már elég is, hogy a Harley törzsközönsége idegenkedve fogadja az újdonságot, már annak megjelenése előtt. Úgy is állt a helyzet, hogy a 338R-t végül nem is erőltetik majd az amerikai és az európai magas presztízsű piacokon.
Ennek a Hardwire-nek becézett hátraarc szemléletű üzletpolitikának azonban ellent mond, hogy az amerikai motorcycle.com munkatársai az amerikai közlekedési hatóságnál beregisztrált jármű azonosító szám alapján túrtak ki friss adatokat.
Ezek alapján a 338R két változatban készül, de a kettő között csak az ABS megléte jelenti majd a különbséget. A blokk 353 köbcenti, soros kéthengeres, folyadékhűtéses, befecskendezéses. Ami miatt ez igazán érdekes lehet, az az, hogy ha az amerikai piacon megjelenik a legkisebb Harley, akkor számíthatunk rá, hogy az európain is be fognak vele köszönni. Nem lesz furcsább, mint a Topper. 🙂

Cimkék:
Az Instagramon elérhető a videó, amelyben Scott Wilkins megfutja a 364 kilométer/óra sebességet egy módosított H2R-rel.
Elolvasom »Megjelenésében a vintage spotmotorokat idézi a Honda új platformterméke, a kéthengeres Hawk 11.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »