A KTM 890 Adventure 2023-ra kaphatja meg a következő, ezzel már harmadiknak nevezhető frissítését. A 2019-es 790-est a szigorodó környezetvédelmi normák miatt nagyon hamar frissítették 890-re, de akkor a dizájn érintetlen maradt. Ezúttal elsősorban ezen a téren zárkóztatja fel közepes túraenduróját az osztrák brand. De akad itt a külcsínen kívül is egy kis érdekesség!
A várhatóan 2023-ban érkező, frissített 890 Adventure-nek ugyanis rögtön három változatát tesztelték. A tereporientált R kivitel mellett az alapváltozaton is felfedezhető némi újdonság. A fotók tanúsága szerint megkapja az R magasított első sárvédőjét, új hasidom kerül alá, a szélvédő plexi magasságában és széltében is megnövekszik, a kijelzőt pedig TFT-re váltják.
De az igazán érdekes, új ízt az az aszfaltbetyár kivitel jelentheti majd, amit az 1290-es széria felosztásához hasonlóan várhatóan S verziónak fognak becézni. Az utcára optimalizált 890 Adventure azoknak lehet csábító opció, akiknek eszük ágában sincsen terepre menni, így nincs szükségük azokra a 21-es és 18-as küllős felnikre, amikre rendes terepgumit is lehet kapni. Helyette 17-es kerekek kerülnek előre és hátra is, amikre gyárilag ContiRoadAttack 3 abroncsokat húznak.
Fotók: Bernhard M. Hohne/BMH-Images
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »