A három special edition csak fényezésében tér el az alapul vett modellekétől, azok viszont mind sajátos jelentéstartalmat hordoznak magukban. A különleges megjelenésű Street Twin, Thruxton RS és Rocket 3 R/GT motorokat 2021 decemberében kezdik el forgalmazni és 2022 decemberében le is zárják a projektet. Bár a példányszámot nem limitálják, de az ezt követő években már nem lehet majd ezekben a színekben hozzáférni ezekhez a gépekhez.
A 221-es szám fontos jelentéstartalommal bír egy újgenerációs Rocket 3 modell esetén, legyen az az izommotorosabb hangulatú R vagy a túrásított GT változat. A 2458 köbcentiméteres hengerűrtartalmú, háromhengeres blokk pontosan ekkora csúcsnyomaték értéket ad le 4000-es fordulatszámnál. Ehhez az alapváltozaténál élénkebb, meggypiros szín dukál.
Ez a Thruxton RS fényezés az 50-es, 60-as évek brit motoros szubkultúrájából ered. A rocker és ton-up fiúk stílusából levezetett küllem az Egyesült Királyság motorozástörténetének aranykorát idézi. A különböző színek az időszak átalakításait jelenítik meg, akárcsak a púpon a 100-as szám, ami a 100 mérföld/órás sebességet szimbolizálja.
Az EC1 szintén a brit motoros kultúrából érkezik, azon belül is az iparias Kelet-London füstös hangulatát és stílusát idézi szürke színeivel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »